Una radiografia di u 2023 hè stata presa ... Avvenimenti di u clima estremu sperimentati in Europa

L'Organizazione Meteorologica Mondiale è u Serviziu Copernicus per u Cambiamentu Climaticu anu annunziatu a situazione climatica europea di u 2023.

In a dichjarazione intitulata "L'Europa hà affruntatu inundazioni generalizate è ondate di calore severi in 2023"; Hè stata sottolineata chì u 2023 hè u più caldu o u sicondu annu più caldu in u record, secondu u settore di dati, i morti legati à u calore anu aumentatu di circa 20 per centu in l'ultimi 30 anni, è i morti legati à u calore sò stimati chì anu aumentatu in u 94 per centu. di e regioni europee.

Mentre era statu dichjaratu chì tutta l'Europa hà vistu circa 2023 per centu più di precipitazione di a media in u 7, "in u 2023, hè statu osservatu chì a vera produzzione d'electricità da fonti d'energia rinnuvevuli in Europa hè stata realizata à un tassu record di 43 per centu. L'Europa ùn hè micca eccezzioni quandu si tratta di e cunsequenze di u cambiamentu climaticu. Hè statu enfatizatu chì hè u cuntinente chì si riscalda u più veloce, cù e temperature chì crescenu à circa duie volte a media globale.

Milioni di persone sò stati affettati da eventi climatichi estremi, è questu hà fattu u sviluppu di e misure di mitigazione è adattazione una priorità, u rapportu dice "Per ottene questu, capiscenu e tendenze climatiche hè vitale. U Copernicus Climate Change Service (C3S), inseme cù l'Organizazione Meteorologica Mondiale (WMO), hà publicatu oghje u rapportu di u Statu di u Clima Europeu 2023 (ESOTC 2023). U rapportu furnisce descrizzioni è analisi di e cundizioni climatichi è i cambiamenti in u Sistema di a Terra, l'avvenimenti maiò è i so impatti, è una discussione di a pulitica climatica è l'azzioni focu annantu à a salute umana. "ESOTC include ancu l'aghjurnamenti nantu à u sviluppu à longu andà di l'indicatori climatichi chjave".

Per accede à tuttu u rapportu in quistione pudete cliccà