23 d'aprile Entusiasmu in İnegöl

U 104 anniversariu di l'apertura di a Prima Granda Assemblea Naziunale, chì rapprisenta a vuluntà di a nazione turca, è u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì u Gran Leader Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà presentatu à tutti i zitelli di u mondu. celebratu cun entusiasmu cù prugrammi è cerimonii tenuti in İnegöl, è ancu in tuttu u paese.

U 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli, celebratu cum'è u primu è unicu ghjornu di i zitelli in u mondu, hà iniziatu cù una cerimonia di guirlanda in u Monumentu Atatürk in İnegöl à 09.30 di a matina. Dopu chì a ghirlanda di a Direzzione di l'Educazione Naziunale hè stata presentata, e celebrazioni cuntinuavanu cù spettaculi preparati da a Scola Primaria Çitli Nihat Kokmaz in u giardinu di a scola. In u prugramma, in u quale u Protocolu hà participatu ancu intensamente, i zitelli, l'eroi principali di u 23 d'aprile, prisentanu l'imaghjini culuriti cù i spettaculi chì anu prisentatu à l'audienza.

"SPERU DI UN MONDU DUVU TUTTI I FIGLI DI U MONDU VIVANU IN PACE"

U prugramma hà assistitu da i citadini è i so figlioli, è i spettaculi divertenti sò stati apprezzati. Parlendu di u significatu è di l'impurtanza di u ghjornu in u prugramma, u Direttore di l'Educazione Naziunale di İnegöl, Halil İbrahim Zengin, hà dettu: "Felicitu tutti i nostri figlioli in e so vacanze. "Cumu celebremu l'Eid quì, spergu per un mondu induve lacrime è sangue ùn sò micca versati, in particulare in Palestina è Gaza, in a geografia musulmana, è induve tutti i zitelli di u mondu campanu in pace", disse.

CUINTEMU A STANDÀ AI NOSTRI FIGLI

U sindaco d'İnegöl, Alper Taban, hà dichjaratu ch'elli sò ghjunti à sparte a felicità di i zitelli u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli; "Sò l'assicuranza di l'oghje è di dumane. Speremu, cuntinueghjanu à a so strada cù a megliu educazione, i modi è i modi datu da e so famiglie. Seremu sempre quì per elli. Cum'è sapete, creemu Librerie On Duty in İnegöl. Ieri, avemu apertu una preziosa biblioteca accantu à u nostru palazzu municipale, nantu à una superficie di 1400 m2, custituita di 2 piani, chì attraerà à tutti l'età, da a scola primaria à l'educazione post-università, à u serviziu di i nostri studienti. Speremu, continueremu à fà cuntributi per tuccà a vita educativa di i nostri figlioli. "Spergu chì i nostri figlioli avranu bona furtuna", disse.

L'APERTURA DI U GNAT CURONA A LOTTA NAZIUNALE CU A SUVRANITÀ DI A NAZIONE

Facendu un discorsu finali, u guvernatore di u distrettu Eren Arslan hà dettu: "104 anni fà, quandu a lotta naziunale ùn era micca stata cunclusa, Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni in Ankara, credendu chì a sovranità deve appartene incondizionatamente à a nazione, hà apertu u Grand National Turkish. Assemblea è incurunata a lotta naziunale cù a sovranità di a nazione. "Comu l'unicu paese in u mondu chì presenta sta bella vittoria è vacanze à i so figlioli cum'è una festa, u grande Ataturk l'hà affidatu à i zitelli", disse.