U presidente Zeyrek hà datu u so postu à Küçük Ceylin

Mentre chì l'entusiasmu di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli hè statu sperimentatu in tuttu u paese, i zitelli anu pigliatu i sedi di l'uffiziu. L'Architecte Ferdi Zeyrek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, hà datu u so postu à u studiente di a liceu Çağatay Uluçay Ceylin Gürcan. U picculu sindaco Ceylin Gürcan, chì hà scontru cù u sindaco Zeyrek cù a so mamma Zuhal Gürcan, u direttore di a scola Mehmet Göksu, i so cumpagni di classe Eflin Tali è Kayra Efe Yamaç, hà pigliatu l'uffiziu. Celebrendu u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli in u so primu missaghju, Ceylin Gürcan hà enfatizatu chì a sovranità appartene à a nazione incondizionatamente. L'amici di Gürcan Eflin Ece è Kayra anu celebratu ancu u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

"TU FORME U FUTURU"
Esprimendu a so felicità in l'ospitu di i zitelli, chì sò a sicurità di u futuru, l'Architecte Ferdi Zeyrek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, hà dettu: "Gazi Mustafa Kemal Atatürk vi hà affidatu stu ghjornu è vi l'hà datu cum'è un rigalu. Perchè vi furmà u futuru. Hè per quessa chì avemu assai rispunsabilità per voi. "Avete ancu una grande rispunsabilità per questu paese", disse. Pigliò un interessu vicinu à Ceylin è i so amichi, chì anu pigliatu a presidenza, è hà passatu un pocu di tempu cun elli. sohbet U sindaco Zeyrek hà enfatizatu chì anu da travaglià dura per a felicità è a pace di i zitelli.

HA EMFASIZZATA L'IMPORTANZA DI L'EDUCAZIONE
U sindaco Zeyrek hà ancu enfatizatu l'impurtanza di l'educazione di i zitelli è hà dettu: "Perchè a fundazione hè più impurtante chè qualsiasi altra cosa. A menu chì a fundazione di un edifiziu hè liscia, a so cima ùn pò micca esse liscia. I prufessori mettenu ancu assai sforzu in queste fundazioni. Ringraziemu parechje volte. Chì maravigliose figlioli Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà affidatu questu ghjornu. U mo caru antenatu hà spressu u valore di i zitelli da quelli ghjorni è hà dichjaratu sta festa storica per noi per ricurdà stu ghjornu. Faremu u nostru megliu per portà quella fiducia in u futuru. Avemu travagliatu duru per fà questu. I vostri prufessori travaglianu assai, i vostri parenti travaglianu assai ; "Vai ancu travaglià dura", disse.