A Linea di Treni d'Alta Velocità Ankara-İzmir Svilupperà a Regione!

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Abdulkadir Uraloğlu, hà dichjaratu chì cù a fine di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, serà una locomotiva in u sviluppu di tutta a regione nantu à a strada è attivà a regione in termini di cummerciu. è u turismu, è hà dettu: "U tempu di viaghju trà Ankara è İzmir, chì hè di 14 ore, serà ridutta à 3 ore è 30 minuti". "Avemu anticipatu chì quandu a nostra linea hè finita, purteremu circa 13,3 milioni di passageri è 90 milioni di tunnellate di carica annu". disse. Ricordendu chì cù a fine di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, a distanza da 824 chilometri cù a cunnessione ferroviaria esistente diminuirà à 624 chilometri, Uraloğlu hà dettu: "Avemu ottenutu u 180 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di l'infrastruttura. in un totale di 63 chilometri, cumpresi Banaz-Eşme, Eşme-Salihli è Salihli-Manisa. "Avemu u scopu di compie una parte di u prugettu in 2026 è tuttu u prugettu in 2027", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà fattu ispezioni per vede l'ultima situazione in u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir. Sottulineendu chì i travaglii di terra, viaduct, ponte è tunnel trà Polatlı è Afyon nantu à a linea di treni d'alta velocità, chì hè unu di i prughjetti ferroviari più impurtanti in custruzzione in Turchia, Uraloğlu hà dettu: "Attualmente, avemu finitu a mità di u Tunnel Bayat-660 di 1 metri. In listessu modu, i travaglii avanzanu rapidamente nantu à u nostru viaductu V2 di 208 metri di lunghezza, chì corre da u nordu di Afyonkarahisar. Prestu inizieremu i travaglii di superstruttura cum'è l'elettrificazione è a segnalazione di a nostra linea di treni d'alta velocità Ankara-İzmir. "Avemu ottenutu u 1 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di l'infrastruttura in a sezione di 180 chilometri di a nostra linea, cumprese Banaz-Eşme, Eşme-Salihli è Salihli-Manisa, custruiti da a Direzzione Generale TCDD". disse.

"A distanza da 824 chilometri serà ridutta à 624 chilometri"

Dichjarà chì anu u scopu di compie una parte di u prugettu in 2026 è tuttu u prugettu in u 2027, u Ministru Uraloğlu hà dettu chì anu cuncepitu 508 stazioni, à dì Emirdağ, Afyonkarahisar, Uşak, Alaşehir, Salihli, Manisa, Muradiye, Ayvacık, Emiralem è Stazioni Menemen. , in u scopu di u nostru prughjettu longu di 10 chilometri. Dichjarà chì 40,7 tunnel di 49 chilometri di lunghezza, 25,5 viadutti di 67 chilometri di lunghezza, 81 ponti, 781 canali è 177 passaggi superiori è 244 passaggi sotterranei seranu custruiti, Uraloğlu hà dettu: "Cù a fine di u prughjettu di u trenu Ankara-İzmir hà dettu. , a distanza di 824 chilometri cù a cunnessione ferroviaria esistente serà 624. "Serà ridutta à chilometri". disse.

''13 Milioni di a Nostra Populugia Divertirà Direttamente u Cunfortu di u Trenu d'Alta Velocità''

Enfatizendu chì u tempu di viaghju trà Ankara è Izmir, chì hè di 14 ore, scenderà à 3 ore è 30 minuti, Uraloğlu hà dettu: "Quandu u nostru prughjettu hè finitu, a lunghezza di a linea trà Ankara è Izmir serà di 624 chilometri.

Ma postu chì u nostru travagliu hà digià principiatu dopu à a linea di treni d'alta velocità à Polatlı, l'esprimemu cum'è 508 chilometri. A velocità di cuncepimentu di a linea per esse aduprata in u nostru prughjettu, chì hè 508 chilometri, hè 250 chilometri. Quandu a nostra linea hè cumpletamente messa in serviziu, circa 13 milioni di persone chì vivenu in e pruvince di Ankara-Afyonkarahisar-Uşak-Manisa è Izmir averà direttamente u cunfortu di i treni à alta velocità. In cunsiderà l'interazzione cù e pruvince circundanti cum'è Kütahya, a pupulazione chì beneficia di u serviziu YHT aumenterà più. "Cù u cunfortu furnitu da u Trenu d'Alta Velocità, i vantaghji significativi seranu furniti in u tempu di viaghju cumparatu cù i treni cunvinziunali è l'autostrade". disse.

"Porterà 13.3 milioni di passageri è 90 milioni di tunnellate di carichi annu"

Dichjarà chì u tempu di viaghju trà Ankara è Afyon diminuirà à 1 ora 40 minuti, trà Ankara è Uşak diminuirà da 6 ore 50 minuti à 2 ore 10 minuti, trà Ankara è Manisa diminuirà da 11 ore 45 minuti à 2 ore 50 minuti. , è trà Ankara è Izmir diminuirà da 3 ore è 30 minuti Uraloğlu hà dettu: "Avemu anticipatu chì quandu a nostra linea hè finita, purteremu circa 13,3 milioni di passageri è 90 milioni di tunnellate di carichi annu. Dunque, aumenterà u voluminu di u cummerciu in a regione purtendu Izmir, a 3a cità più grande di u nostru paese cù a so industria, u putenziale turisticu è u portu, è e pruvince di Manisa, Uşak è Afyonkarahisar in a so strada più vicinu à Ankara. disse.

"Avemu investitu 22 miliardi di dollari in ferrovie in 57 anni"

Sottulineendu chì i Ferroviari, chì eranu stati in un periodu di stagnazione dapoi l'anni 1950, sò diventati di novu una pulitica statale, cum'è in i primi anni di a Republica, sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Uraloğlu hà dettu: "Dapoi u 2002, avemu implementatu grandi prughjetti per aumentà i tassi di trasportu di carichi è di passageri nantu à e ferrovie. Avemu investitu 22 miliardi di dollari in ferrovie in 57 anni. Avemu rinnuvatu cumplettamente a nostra linea ferroviaria convenzionale esistente. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di ferrovia da 2002 mila 10 chilometri, chì avemu pigliatu in u 948, à 13 mila 919 chilometri. Avemu custruitu 2 mila 251 chilometri di Linea di Trenu Veloce è Veloce. Avemu introduttu u nostru paese à l'operazione di u Trenu d'Alta Velocità è l'hà fattu u 6u operatore di treni à alta velocità in Europa è u 8u in u mondu. Avà avemu turnatu u viaghju in ferrovia, chì ùn era micca preferitu da i nostri citadini per parechji anni, in u primu indirizzu per quelli chì volenu viaghjà veloce è còmode. "Dapoi u 2009, quandu i treni d'alta velocità sò stati messi in serviziu, avemu purtatu tante persone quant'è a pupulazione di u nostru paese, vale à dì 85 milioni di passageri". Hà fattu una dichjarazione.

"I travaglii preliminari nantu à a linea di trenu Super Speed ​​​​Ankara-Istanbul sò stati cumpletati"

Mersin-Adana-Gaziantep è Ankara-İzmir Linea di Trenu Alta Velocità. HalkalıDichjarà chì cuntinueghjanu i travaglii di custruzzione di e linee di treni à alta velocità cum'è Kapıkule è circa 3 mila 800 chilometri di linee ferroviarie, Uraloğlu hà dettu ancu chì anu finitu i travaglii preliminari di u prugettu mettendu u Trenu Super Speed ​​​​Ankara-Istanbul. Prughjettu di linea nantu à l'agenda. Uraloğlu hà dichjaratu chì a durata di a strada di a linea di treni super-alta velocità serà di 344 chilometri, Uraloğlu hà dichjaratu chì pensanu à riduce u tempu di viaghju à 350 minuti cù treni chì ghjunghjeranu à una velocità di 80 chilometri à l'ora.

"Piamu di aumentà u numeru di passageri à 270 milioni"

Dichjarà chì anu inclusu u prughjettu di a linea di u Trenu d'Alta Velocità di u Nordu Marmara, chì parterà da Gebze, passerà sopra u Ponte Yavuz Sultan Selim, ghjunghje à l'aeroportu di Istanbul è infine Çatalca, Uraloğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"I nostri ferrovie anu pigliatu u cambiamentu necessariu da l'età è anu ottenutu una struttura dinamica. In cunfurmità cù i nostri obiettivi per u 2053, pensemu di aumentà a nostra lunghezza di a linea ferroviaria à 28 mila 590 chilometri. Avemu u scopu di riduce a parte di u trasportu di merci in autostrade da 72 per centu à 57 per centu, è aumentà a quota di trasportu di e ferrovie da 5 per centu à 22 per centu. In u trasportu di passageri, pensemu di aumentà u numeru mediu annuale di passageri da 19,5 milioni à 270 milioni. Quandu apremu a nostra Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, seremu fieri di cumpiendu cù successu un altru prughjettu di prestigiu di u nostru paese. Trasformeremu un altru prughjettu assai grande è impurtante per u nostru paese da un sognu in realità. Cum'è aghju dettu, a nostra linea di treni d'Alta Velocità Ankara-İzmir serà una locomotiva in u sviluppu di tutta a regione nantu à a so rotta è attivà a regione in quantu à u cummerciu è u turismu ".