Büyükkılıç: "Risturà u nostru presente è futuru cù e nostre biblioteche"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç, in a so dichjarazione à l'occasione di u 19-25 d'aprile, a Giornata Mondiale di u Libru è a Settimana di e Biblioteche, hà dettu: "Equipandu l'antica cità di Kayseri, chì hè stata una casa di scienza è saviezza cù e diverse civiltà chì hà ospitatu è i studiosi. hà educatu, cù i nostri biblioteche di tesoru culturale, avemu da infurmatu sia u nostru presente è u nostru avvene cù a cunniscenza, a saviezza, "Avemu rivive cù a scienza è a tecnulugia", disse.

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà fattu una dichjarazione à l'occasione di u 19-25 d'aprile, a Giornata Mondiale di u Libru è a Settimana di e Biblioteche.

Indittendu chì l'impurtanza di i libri è di e biblioteche ùn pò esse ignorata, Büyükkılıç hà dettu in u so missaghju: "E cità senza biblioteche sò cum'è giardini senza fiori. "Cumu ùn pudemu micca imagine un giardinu senza fiori, ùn pudemu micca imaginà una cità senza biblioteca", disse.

Enfatizendu chì l'antica cità di Kayseri hè u cervellu pensante di a Turchia, cum'è hà dichjaratu u presidente Recep Tayyip Erdoğan, cù u so putenziale studiente è di ghjuventù cù i so istituzioni d'istruzione superiore è altre istituzioni educative, Büyükkılıç hà dettu: "Massimizzaremu i nostri servizii di biblioteca per tutti. I residenti di Kayseri, in particulare i nostri zitelli è i ghjovani." Ci sforzemu di furnisce servizii in ambienti decenti è ben equipati. "E nostre biblioteche, chì diventeranu a memoria culturale di a nostra cità è formanu u nostru avvene cù a scienza è a saviezza, fermanu ancu un legatu unicu per e nostre generazioni future, sò unu di i nostri servizii più spiciali", disse.

PASSU À PASSU À KAYSERİ, A CITTA DI BIBLIOTECA

U sindaco Büyükkılıç hà nutatu chì anu aumentatu è cuntinueghjanu à aumentà u nùmeru di biblioteche da quandu anu pigliatu l'uffiziu in u 2019 è hà dettu: "Di sicuru, avemu avutu biblioteche in a nostra antica cità Kayseri, ma cunsiderendu u numeru crescente di università è studienti, u so numeru avia avutu. à cresce. D’altronde, Kayseri duveria esse è deve esse ricurdata cum’è una cità di biblioteche, cum’è una cità di cultura induve si deve cunnosce u valore di e civiltà ch’ella accoglie è e ricchezze eredite da elli. Cum'è amministratori lucali, avemu recentemente apertu a nostra 13a biblioteca, Yakut District Library, cù u sforzu di aumentà u numeru di biblioteche esistenti. "Possa chì a nostra 13a biblioteca sia di novu auspicious è auspicious", disse.

Sottulineendu chì, cum'è a municipalità metropolitana di Kayseri, producenu investimenti è prughjetti in ogni campu, ma attribuisce una impurtanza speciale à i campi di l'educazione è a cultura è l'arti, Büyükkılıç hà dettu:

"Biblioteca Publica Gevher Nesibe, Biblioteca Sezai Karakoç, Biblioteca Municipale, Biblioteca Publica Beyazşehir, Biblioteca Distrettuale Ziya Gökalp, Biblioteca Distrettu Argıncık, Biblioteca Mevlana, Biblioteca Erkilet, Biblioteca Halit Özkaya, Biblioteca Fuat Attaroğlu per i zitelli è Scola di Musica, in particulare a Biblioteca Pública Centrale, Servimu tutti i nostri citadini, in particulare i nostri zitelli è ghjovani, cù e nostre 13 biblioteche, cumprese u Giardinu Naziunale Recep Tayyip Erdoğan, a Biblioteca Millet Kıraathanesi è a Biblioteca Distrettu Yakut. "Ci sforzeremu di aumentà di novu u numeru di e nostre biblioteche".

U sindaco Büyükkılıç hà sottolineatu chì l'investimentu più preziosu hè l'investimentu fattu in e persone è hà dettu: "Ùn ci hè nè età nè tempu per a cunniscenza è l'apprendimentu. Videndu l'apprendimentu permanente è u sviluppu cum'è a nostra rispunsabilità cum'è individui aghjunghjenu più ricchezza per noi. "Cù sti sentimenti è pinsamenti, celebru u 19-25 d'aprile u ghjornu mundiale di u libru è a settimana di e biblioteche, è spergu chì ùn averemu mai un ghjornu senza libri", disse.