A Linea Light Rail System hè ghjunta à Trabzon! Firme fatte

Ci hè una bona nutizia annantu à a Linea di u Sistema Ferroviariu chì i residenti di Trabzon aspettanu dapoi parechji anni! U protocolu di trasferimentu di a Linea di u Sistema Ferroviariu di Trabzon, chì hè stata aspittata per parechji anni in Trabzon, hè stata firmata trà u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura è a Municipalità Metropolitana di Trabzon.

U protocolu di trasferimentu di a Linea di u Sistema Ferroviariu, chì hè unu di i prughjetti chì Trabzon hà aspittatu dapoi anni, hè statu firmatu. Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Infrastrutture Investments General Manager Yalçın Eyigün è Trabzon Metropolitan Municipality Mayor Ahmet Metin Genç anu assistitu à a cerimonia di u protocolu di trasferimentu tenuta in Trabzon Metropolitan Municipality. U prughjettu, chì serà realizatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture cù a decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale cù a firma di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, serà ancu u sistema ferroviariu più longu di Turchia cù un protokollu unicu. A Linea di u Sistema Ferroviariu di Trabzon, chì principiarà cù 8.7 chilometri in a prima tappa è dopu avè una lunghezza di 32 chilometri, hè destinata à esse messa in serviziu in u 2028.

Fendu un discorsu à u protocolu di trasferimentu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Ahmet Metin Genç, hà dichjaratu chì anu iniziatu u travagliu di u sistema ferroviariu rapidamente è hà dettu: "U nostru prughjettu hà per scopu di serve l'area cù a più alta circulazione in a nostra cità, induve 824 mila persone campanu in generale. , in particulare in Akçaabat, Yomra è Ortahisar, induve campanu 500 mila persone. In altri palori, hè pianificatu trà Akçaabat è Yomra. Tuttavia, a fase iniziale di u nostru prughjettu serà una zona più occupata cù a messa in opera di u nostru hospitalu di a cità. Immediatamente dopu, cunsideremu a parte di 8.7 km di l'asse Akyazı-Airport à a scala Ortahisar in a nostra università, è poi speremu di cuntinuà u nostru prughjettu in a forma di a nostra cunnessione Akçaabat è a cunnessione Yomra. Di sicuru, a scusa per i servizii furniti à tutte e cità hè a vulintà, a determinazione è l'amore di u nostru capu, chì hè dedicatu à serve u so paese, a so nazione è u so paese. Se vi ricordate, u nostru stimatu presidente hà purtatu stu prughjettu à l'agenda durante a so visita à Trabzon è a so riunione cù i citadini, è in un certu sensu, avemu principiatu rapidamente stu travagliu per priurità di stu prughjettu in a nostra cità è scuntrà l'aspettattivi in ​​a cità. "

Yalçın Eyigün, Direttore Generale di Investimenti Infrastrutture di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu in u so discorsu: A necessità di un sistema ferroviariu emerge cù l'aghjurnamentu di u pianu maestru di trasportu in Trabzon. Cù una pupulazione di più di 800 mila, ognunu hà l'uppurtunità di vene à u centru di a cità. Molta pianificazione era necessaria quì. In questu sensu, ci sò 970 chilometri di operazioni di u sistema ferroviariu in Turchia finu à a data. U nostru ministeru hà realizatu 433 chilometri di questu. In u protocolu d'oghje, u travagliu di u sistema ferroviariu più longu cù un protokollu unicu principia per Trabzon. Quandu guardemu à e duie estremità, si parla di 32 chilometri. Ci sò 61 chilometri di linee di u sistema ferroviariu in costruzione in altre cità. "Cum'è avemu firmatu oghje, spergu, vulemu chì i nostri studii, prughjetti è perforazioni sò finiti in 1-1.5 anni, è speremu di purtà à a fase di custruzzione in 2025", disse.

U prugettu hè destinatu à esse cumpletu in 2028 in Trabzon, induve u sistema ferroviariu più longu di Turchia serà custruitu cù un protokollu unicu.