Pannello di pianificazione è di custruzzione resistente à i disastri in Bursa

Participendu à u pannellu cum'è parlante, u presidente di u Gruppu GiSP Bursa Erkan Erdem hà attiratu l'attenzione à a falla Yenişehir-Kayapa scuperta in l'ultimi mesi, è hà parlatu di a gestione basata nantu à l'ecosistema, cità è paesi resistenti à i disastri, edifici durable è cunsumatori cuscenti, infrastruttura vitale. servizii, disastru è lege, è un accostu resiliente in u dilema di u prufittu è u disastru hè statu spiegatu.

Participendu à u pannellu cum'è parlanti eranu u presidente di u Gruppu GiSP Bursa Erkan Erdem, Senior Urban Planner - Petra Planning Founder Uluay Koçak Güvener, Bursa Uludağ University - Programma di Gestione Immobiliare Capu di Dipartimentu Prof. Dr. Elif Karakurt Tosun, Membru di u Cunsigliu di BEMO Meral Türkeş, Associate Legal Law Office Associate Attorney. Dr. Kazım Çınar è u moderatore Egemall Real Estate Development General Manager Şükrü Cem Akçay anu fattu una presentazione.

U presidente di u Gruppu GiSP Bursa, Erkan Erdem, hà dichjaratu u seguente in a so presentazione nantu à a Gestione Basata in Ecosistema:

"Per l'insediamenti chì sò resistenti à i disastri naturali, solu rinfurzà l'edificazioni è i sistemi infrastrutturali ùn hè micca abbastanza. Un mudellu di gestione basatu nantu à l'ecosistema hè cruciale per riduce i risichi di disastri naturali è rinfurzà l'insediamenti senza dannu l'assi naturali.

I guverni lucali duveranu sviluppà strategie per riduce i risichi di disastru tenendu in contu i fatturi ambientali. Queste strategie includenu suluzioni basate nantu à i sistemi naturali, cum'è u mantenimentu di a salute di l'ecosistemi lucali, u sustegnu di i bacini d'acqua è a lotta à l'erosione, è a prutezzione è a risturazione di e fureste. Inoltre, in u prucessu di pianificazione urbana, i sensibilità ecologiche è e caratteristiche geologiche è topografiche devenu esse cunsiderate.

In più di riduce i risichi di disastru, un approcciu basatu in l'ecosistema pò ancu aumentà a sustenibilità di e risorse naturali è a resistenza à longu andà di e società. Dunque, hè impurtante per i guverni lucali di fucalizza micca solu in suluzioni tecniche, ma ancu in strategie basate in l'ecosistema per affruntà i disastri naturali. In questu modu, e società diventanu resistenti à i disastri naturali, prutegge l'ambiente naturale è piglianu passi per un futuru sustenibile ".

Università Bursa Uludağ Capu di Prugramma di Gestione Immubiliare Prof. Dr. Elif Karakurt Tosun hà discututu i prughjetti di trasfurmazioni urbani presentati legalmente per creà una vita urbana cù una alta qualità di vita è resistenza à i disastri naturali, purtendu una custruzzione orientata à l'affittu è e responsabilità di i cuntratturi, i pruprietarii di l'edifici è i guverni lucali in questu. prucessu, in particulare in a cità di Bursa. Tosun hà dettu: "U futuru di e nostre cità rinnuvatu attraversu u prucessu di trasfurmazioni urbani; "Questu hè un prublema chì hè troppu impurtante per esse lasciatu à u desideriu di i citadini di rinnuvà e so case senza spende soldi è u desideriu di e cumpagnie di custruzzione di fà più prufitti", disse.

U pianificatore urbanu senior Uluay Koçak Güvener hà dettu: "Ottene a resilienza contr'à i disastri richiede un approcciu multidisciplinariu è a cooperazione. In ordine per questi studii per esse in un certu sistematicu è standard; I carte stradali internaziunali sò necessarii. "Hè statu osservatu chì u cuncettu di resilienza urbana in Turchia hè soprattuttu discututu nantu à a basa di i disastri naturali è u cambiamentu climaticu", disse.

L'avucatu Dr. Kazım Çınar hà dettu: "U statu, vale à dì l'amministrazione, hè rispunsevule per a prutezzione di i diritti è e libertà fundamentali. In altre parolle, in casu di disastru, a rispunsabilità hè in realtà a rispunsabilità di l'amministrazione. "Quandu ci hè un disastru, quandu e strutture colapsanu o ci hè una perdita di vita è di pruprietà, quellu chì deliberatamente dannu un altru cun un attu difettu è illegale hè obligatu à cumpensà stu dannu", disse.

U membru di u Cunsigliu di Bursa Chamber of Real Estate Consultants (BEMO), Meral Türkeş, hà sottolineatu chì l'annu in u quale l'edificiu per esse acquistatu hè statu custruitu, sia ch'ellu sia un condominiu è u pianu di l'edificiu deve esse verificatu, aghjustendu chì l'edificazioni risicate ligati à a trasfurmazioni urbane pò esse verificatu nantu à u situ web di u ministeru.