Akkuyu NPP hà urganizatu un tour di a Centrale Nucleare per i zitelli!

AKKUYU NUCLEAR A.Ş hà accoltu 23 studienti da e scole primarie è secundarie in u paese di Keben di u distrittu di Silifke in u situ NPP à a vigilia di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. I zitelli, accumpagnati da i so prufessori è esperti di prughjettu, anu visitatu u situ di a centrale nucleare, chì hè in custruzzione.

AKKUYU NÜKLEER A.Ş felicita u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli chì visitanu u situ è ​​tutti i zitelli di u mondu. U direttore generale Anastasia Zoteeva hà dettu: "Amu assai i zitelli è simu felici di accoglielli in u situ di u NPP Akkuyu. Hè un grande piacè di guardà cumu scopre un mondu novu, cumu i so ochji brillanu di gioia, cumu i zitelli sò sorpresi di cose novi, cumu si rallegranu quandu vedenu un grande equipamentu di custruzzione, cumu ascoltanu cun interessu à i nostri sperti esperti chì spiegà a so professione in una manera accessibile è divertente. U nostru prughjettu educativu hè vivu è sviluppatu, a geografia di i participanti hè in espansione. À Akkuyu NPP, sviluppemu constantemente novi attività per i zitelli per divertisce è passanu un tempu piacevule. A squadra amichevule chì hà custruitu a prima centrale nucleare di Turchia felicita a festa di tutti i zitelli di Turchia cù i so desideri più sinceri. U futuru di u paese hè in e vostre mani, cusì amparà, cresce, sognu è esplora u mondu. Pruvaremu di mantene vivu u vostru interessu per a cunniscenza trasmettendu e tecnulugia nucleari in modu divertente è accessibile ".

I zitelli anu prima ricivutu furmazione di sicurezza nantu à u campu, è dopu scendinu in u campu cù caschi è veste apposta per elli. Accumpagnatu da i sperti di u prughjettu è l'ufficiali di sicurezza di u travagliu, i chjuchi fighjenu u travagliu di diversi rapprisentanti prufessiunali in a centrale nucleare, chì hè in custruzzione. I zitelli, chì anu avutu un ghjornu indimenticabile cù ghjochi è travaglii interessanti preparati per elli in ogni puntu di a strada determinata, sò stati ancu datu rigali assai spiciali da AKKUYU NUCLEAR.

U tour di u situ hà iniziatu cù a Terminal Cargo Orientale, chì hè u centru di trasportu principale di u prughjettu è induve tutte e carichi di grandezza ghjunghje. AKKUYU NUCLEAR INC. Port Manager Okan Bozkurt spiegò à i zitelli in dettaglio u so travagliu, a struttura di a terminal di carica è e navi chì portanu l'equipaggiu è i materiali per a centrale nucleare in custruzzione. Bozkurt hà ancu insignatu à i zitelli cumu attaccà u nodu di u marinaru.

U prossimu puntu di a strada era u situ vicinu à a prima unità di putenza di Akkuyu NPP, induve opera a grua cingolata più putente di u mondu cuncepitu convenzionalmente, a Liebherr LR 13000. Dopu avè ricivutu infurmazioni nantu à e dimensioni è a capacità di carica di a gru da l'operatore di gru Murat Çil, i zitelli si sò turnati à pusà in u sediu di l'operatore.

Un'altra tappa di i zitelli in u campu era a stazione di focu Akkuyu NPP. I pompieri, chì sò in turnu 24 ore à ghjornu in u situ di a centrale nucleare è sò pronti à ghjunghje in ogni puntu di u situ in pochi seconde, dimustranu à i zitelli l'equipaggiu chì utilizanu in u so travagliu. A brigada di u focu hà ancu datu un mini spettaculu à i zitelli chì i fighjenu cun interessu. Ricivutu un signalu d'alarma di furmazione da u dispatcher, i bomberi anu subitu subitu l'uniforme, abbandunonu u magazzinu in un camion di u focu è dimustranu à i zitelli cumu si preparanu per un focu cuntrullendu u putente flussu di l'acqua chì vene da a bocca di u focu.

Comu parte di u so viaghju di campu, i studienti anu visitatu ancu u novu centru di educazione è furmazione induve l'ingegneri di cuntrollu di e centrali nucleari sò furmatu. Ebru Adıgüzel, Specialist Senior Control Fuel Nuclear, chì hè rispunsevule per assicurà u rispettu di e regule strette in quantu à u trasportu, l'usu è l'eliminazione di carburante nucleare, spiegò à i zitelli u travagliu fattu da l'ingegneri in u campu. Quì, i zitelli anu ancu cumpletu un compitu preparatu per elli è pusonu mudelli plastichi di pellets di carburante in tubi chì simulanu barre di carburante. Prima di abbandunà u situ di custruzzione di Akkuyu NPP, i zitelli anu ancu ricevutu rigali da AKKUYU NUCLEAR.

A vigilia di vacanze, 15 studienti di e scole di Mosca anu visitatu u Museu Atomicu apertu in Mosca. Dopu a visita di u museu, i studienti di Mosca anu visitatu AKKUYU NUCLEAR A.Ş. Si ncuntrau cù u Vicepresidentu di u Cunsigliu di Direttore, Anton Dedusenko, è hà registratu un video speciale di felicitazione per i zitelli turchi chì anu visitatu u situ di Akkuyu NPP. I zitelli turchi chì anu visitatu u situ di Akkuyu NPP anu vistu ancu stu video chì cuntene i felicitazioni di i so pari russi è Dedusenko à a fine di u so viaghju. Indirizzendu i zitelli turchi in u video, Dedusenko hà dettu: "Amici, site assai furtunatu di campà in a regione induve hè stata custruita a prima centrale nucleare di Turchia, Akkuyu NPP, chì hà purtatu a Russia è a Turchia in una amicizia chì durà per 100 anni! Questu serà una fonte d'energia ecunomica è assai putente. Akkuyu NPP purterà novi tecnulugia è novi opportunità! Spergu chì vi sia piaciutu u tour di u situ di a centrale nucleare è cunnosce e professioni nucleari! Felice u 23 d'aprile u ghjornu di i zitelli è u ghjornu di a sovranità naziunale ! disse.