Intelligenza artificiale è abitudini di lettura di libri

Mentre l'intelligenza artificiale implacable cambia l'abitudini di lettura di libri, hè ancu ridefinisce a dinamica di l'industria editoriale. Mentre u Serviziu PR in linea mette in luce l'abitudini cambianti di i lettori di libri u 23 d'aprile, u ghjornu mundiale di u libru è a settimana di e biblioteche, u 65% di l'editori crede chì l'intelligenza artificiale inaugurerà una nova era in l'industria.

A tecnulugia cambia l'abitudini di lettura, cum'è in parechji spazii. Mentre chì parechje persone in u mondu prefessu avà i libri elettronichi à quelli stampati, l'attività di pubblicazione sò ancu trasfurmendu cù intelligenza artificiale produtiva.

Cambia in l'abitudini di lettura di u libru

Sicondu B2Press, cù l'impattu di a pandemia, una in trè persone (35%) hà trasformatu i libri di lettura in un hobby. Hè dichjaratu chì un lettore mediu pò finisce circa 33 libri à l'annu. E regioni cù a pupulazione di lettura di libri più altu in u mondu include Serbia cù 48%, Pulonia è Repubblica Ceca cun 47%. Türkiye hè pusatu in sestu postu.

  • U numeru di lettori di e-books hè previstu di aumentà di 37,5% in paragunà à u periodu pre-pandemia è ghjunghje à 2027 miliardi d'utilizatori in 1,1.
  • L'editori riducenu i tempi di publicazione tradiziunale di 50% appliendu e funzioni di valutazione di testu automatica offerte da a tecnulugia di intelligenza artificiale in testi di bozza.

Sicondu i dati da Online PR Service B2Press, l'editori pensanu chì l'intelligenza artificiale rivoluzionarà assai prublemi in l'industria di u libru, in particulare a distribuzione. Trà e funzioni svolte da i sistemi di intelligenza artificiale nantu à i testi sò cumpetenze cum'è esaminà è valutà i bozze di testu in modu efficiente è efficace, è facenu predizioni precise analizendu u cumpurtamentu di i lettori.

L'impattu di l'intelligenza artificiale nantu à l'editori

Circa 5 in 10 editori aduttenu a tecnulugia AI in i so prucessi di creazione di cuntenutu editoriale. L'intelligenza artificiale hè aduprata per automatizà i travaglii cum'è l'edità, u furmatu è a distribuzione, riducendu i costi di produzzione da 15 à 67% è aumentendu a satisfaczione di i clienti da 65%. U 5,9% di l'editori pensanu chì l'intelligenza artificiale rivoluzionarà parechji aspetti di l'industria di u libru, in particulare a distribuzione. Sicondu stimi, l'intelligenza artificiale hè prevista di purtà à l'editori $ XNUMX miliardi di rivenuti à a fine di questu annu.

Stu cuntenutu HTML urganizeghja l'infurmazioni furnite in duie sezioni principali cù sottotituli. U cuntenutu hè arricchitu da furnisce dettagli nantu à l'abitudini di lettura cambianti è l'impattu di l'Intelligenza Artificiale nantu à l'industria di l'editoria.