Alemdar hà spartutu l'entusiasmu di vacanze di i zitelli

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Yusuf Alemdar, hà spartutu l'entusiasmu di e vacanze di i zitelli u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. Alemdar hà assistitu à a cerimonia tenuta à a Osmanbey Primary School in Adapazarı Camili District.

Eccitazione di vacanze

Alemdar era accumpagnatu da u guvernatore Yaşar Karadeniz, u Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale Coşkun Bakırtaş, u Procuratore Pùblicu Capu Osman Köse, u sindaco di Adapazarı Mutlu Işıksu, educatori, studienti è e so famiglie.

U prugramma hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale, è u discorsu chì indica l'impurtanza di u ghjornu hè statu fattu da u studiente di terzu scola Hiranur Seyisoğlu. Stu discorsu hè statu seguitu da spettaculi di puesia è balli populari lucali in a scola. I zitelli anu sperimentatu a gioia di a festa cù inni, canti è spettaculi.

"Lasciate chì u sorrisu nantu à a to faccia ùn si sbiadisce mai"

U presidente Yusuf Alemdar, chì hà spartutu u divertimentu è a gioia di i zitelli in u prugramma seguitu da centinaie di genitori, hà dettu: "Ci svegliemu in una festa piena di gioia è eccitazione. Stu eccitazione è passione da i nostri figlioli sò diventati un simbulu di speranza per u nostru paese è u nostru paese. Felicitate à tutti i nostri figlioli chì sentenu è curanu l'amore di a bandiera in i so cori. Chì a luce in l'ochji è u surrisu nantu à i visi di i nostri figlioli, chì sò l'architetti di u nostru avvene è a speranza di tutti noi, ùn sguassate mai. "Felicitu tutti i nostri figlioli per e so vacanze", disse.

U presidente Alemdar è i membri di u protokollu piglianu ritratti di souvenir cù i zitelli in tuttu u prugramma per commemorate a festa.