Oktay Yılmaz: "Avemu creatu opere permanenti per i zitelli"

U sindaco di Yıldırım, Oktay Yılmaz, hà implementatu parechji prughjetti di visione per i zitelli in u gruppu di priorità in serviziu da quandu hà pigliatu u postu in 2019. Sindaco Oktay Yılmaz, Università di i zitelli Molla Yegân, chì hè diventata i posti preferiti di i zitelli Yıldırım da u ghjornu chì hè stata aperta, a Biblioteca di i zitelli Mimar Sinan, 23 investimenti sportivi custruiti in tuttu u distrittu, in particulare u complexu sportivu Naim Süleymanoğlu, unu di i più grandi sportivi. l'investimenti in Bursa, è i parchi di quartieri dà à i zitelli u privilegiu di esse un zitellu in Yıldırım. U sindaco Oktay Yılmaz hà dichjaratu ch'elli porranu opere in u distrittu in u quale e generazioni future cresceranu in u novu periodu è hà dettu: "Continuemu à travaglià è pruduce per i belli figlioli di Yıldırım, a cità di i valori, cun orgogliu di esse. una parte di a storia in corso di a nostra amata cità. Qualunque sia, Yıldırım l'hà. "Ci hè più per Yıldırım", disse.

DA E RADICI À I CIELI
A municipalità di Yıldırım, chì hà rianimatu a madrasa storica induve Molla Yegân, unu di i prufessori di Mehmet u Conquistatore, hà insignatu cum'è Università di i zitelli Molla Yegân, hà graduatu 6 mila dilettanti di scienza è arte da a facilità. À l'Università di i zitelli, induve a furmazione hè furnita in 18 rami differenti, i zitelli anu ancu l'uppurtunità di riceve una furmazione pratica basica in u campu di l'astronomia è e scienze spaziali cù visite scolastiche in i ghjorni di a settimana. U sindaco Oktay Yılmaz hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca solu restituitu a Madrasa Molla Yegân à a so forma originale, ma ancu l'hanu trasfurmatu funziunale in un centru di scienza in cunfurmità cù a so essenza, è hà dettu: "Comu stu locu hà cuntribuitu à l'elevazione di una generazione di cunquiste 600 anni fà, oghje aiuta à elevà l'architetti di u "Seculu di Turchia". Furmemu furmazione à i nostri figlioli chì venenu in questu locu nantu à temi diffirenti, da a chimica à u spaziu. Stabbilimu un ambiente educativu versatile secondu l'attitudini è e capacità di i nostri figlioli. In questu ecosistema; Cuntribuiscemu à crià i zitelli chì sò dotati di scienza, arte, tecnulugia è i nostri valori. "A nostra Università Molla Yegân Children's allarga l'orizzonte di i nostri figlioli, arricchisce a so imaginazione è porta à a furmazione di novi Fatihs, novi Aziz Sancars è novi Selçuk Bayraktars", disse.

BIBLIOTECA SPECIALE PER I FIGLI

A Biblioteca di i zitelli Mimar Sinan, chì si trova in u Centru Culturale Barış Manço è serve i zitelli trà l'età di 6-13 anni, hà 6 libri è 500 ghjoculi. 700 libri è 15 ghjoculu ponu esse prestitu ogni 3 ghjorni da a biblioteca, induve i zitelli ponu ghjucà è participà à l'attellu è à scontri cù i libri. Sottulineendu chì assicurà u futuru di e società hè pussibule criendu individui ben equipati è felici, u sindaco Yılmaz hà dettu: "A nostra visione più impurtante è primaria hè di trasfurmà Yıldırım. Di sicuru, quandu dicemu trasfurmazioni, ùn significhemu micca solu trasfurmazioni urbane, infrastrutture è opere di superstruttura. Cù a trasfurmazioni fisiche di a cità; Avemu dinò u scopu di a trasfurmazioni culturale è suciale. "Questa facilità hè unu di i passi impurtanti chì avemu fattu in sta strada", disse.