İmamoğlu: "Scrutamu è toccu da vicinu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu; hà assistitu à a prova di guida di u metrobus 420 per centu elettricu è ecologicu, high-tech, capacità di 100 passageri. İmamoğlu, chì era accumpagnatu da u sindaco di Eyüpsultan Mithat Bülent Özmen, u sindaco di Avcılar Utku Caner Çaykara, u direttore generale di İETT İrfan Demet è u direttore generale di Metro Istanbul Özgür Soy durante a prova, hà fattu dichjarazioni à i ghjurnalisti nantu à a nova generazione di metrobus prima di u viaghju. Dichjarà chì u veiculu per esse pruvatu hè statu purtatu à elli cù u travagliu cumuni di IETT è Metro Istanbul, İmamoğlu hà dettu:

"A TEST DRIVE CONTINUA PER 1 MONTH"

"In a nostra ricerca di un veiculu adattatu per u cuncettu d'innuvazione nantu à a linea Metrobus, avemu ghjuntu à una cunclusione in quantu à stu mudellu chì vede. Stu risultatu hè statu prisentatu à noi cum'è un veiculu à emissioni zero chì pò esse pruvatu è soprattuttu a so prestazione nantu à a linea è à questu puntu, finu à chì u metrobus cuntinueghja in u periodu à vene, serà più faciule d'utilizà sti veiculi, senza passageru. accumulazione, priurità di u cunfortu di i passageri, è ancu riducendu a contaminazione di l'aria à un livellu assai seriu. Allora avemu decisu cù i nostri amichi chì questu deve passà per un prucessu di prova assai seriu. I priparazioni sò stati fatti. U trasferimentu di stu veiculu hè statu realizatu è sta linea hè stata nantu à sta linea per più di 1 mese, qualchì volta di notte quandu ùn ci era micca trafficu. In seguitu, esperimenti sò stati realizati durante u ghjornu. Hè statu custruitu senza passageri, hè statu ancu pruvatu cù passageri è carricu, è cuntinueghja à esse fattu. "Oghje, l'aghju da pruvà publicamente, inseme cù u nostru populu".

"VULEMU FÀ A DECISIONE GIUSTA"

"U nostru desideriu principale hè questu: Di sicuru, a linea di metrobus servirà a nostra ghjente cun efficienza, cunfortu è riducendu a congestione di i passageri. Lasciami dì questu; Di sicuru, cum'è sapete, u metrobus hè un impurtante mezzu di trasportu chì si estende da Avcılar à Söğütlüçeşme. Hà una capacità ogni ghjornu di più di un milione di passageri. Di sicuru, avemu ancu pussibuli linee di metro nantu à sta linea, chì sò attualmente per esse compie, sò in custruzzione è seranu cuminciate. Ma chì serà a so cuntribuzione à u trasportu di Istanbul annantu à l'anni? Chì ci aspitteremu da e linee Metrobus ? Chì duverebbe esse u numeru di tali strumenti chì furnisceranu sta migliione in u cortu, mediu è longu termine? Basatu nantu à tutti questi calculi di efficienza, matureremu i nostri opinioni nantu à stu veiculu. À a fine di u ghjornu, vulemu piglià a megliu decisione. Ciò chì ci attrae hè a so alta capacità di passageru è u so rendimentu in u campu. Hà una alta capacità di passageri di più di 400. Attualmente, u nostru veiculu più altu di capacità hà una capacità di 280 passageri. Havi quasi 1,5 volte a capacità è, sicuru, hè un veiculu à emissioni zero. Avemu da infurmatu quandu avemu maturu l'altri cundizioni. "Vedemu a so prestazione".

EYÜPSULTAN AND AVCILAR MAYORS HAN TESTIMONU ANCHE

"Oghje, cuminciamu stu viaghju da e fruntiere di Eyüpsultan. U nostru presidente hè ancu cun noi. Finiremu u nostru viaghju in Avcılar cù u nostru sindaco di Avcılar. I nostri dui merri di distrittu assisteranu ancu à i punti di partenza è di arrivo. Spergu chì facemu a scelta bona per a ghjente di Istanbul. U nostru principiu basi in tali avvenimenti hè; Questa hè a sustenibilità è a durabilità di un affari... Comu sapete, ci sò stati assai negatività prima. I veiculi sò stati acquistati è diventenu incompatibili. I veiculi ùn pudianu andà. Ùn pudia micca cullà a muntagna. Parte micca trovu. In seguitu, i veiculi sò quasi spariti da a circulazione. È duvia esse lasciatu a putreri in scrap, cusì dì. Ciò chì parlu hè una storia disgraziata di 16-17 anni fà. Ma pruvemu di fà tuttu u nostru travagliu cù cura è meticulosu. Perchè ogni centesimu chì demu hè i soldi di a nostra nazione. Hè per quessa chì ci sforzemu d'investisce in u modu ghjustu. "Spergu chì serà benefica".

40 METRI DI LUNGHEZZA, CU 4 CARRU

Sicondu l'infurmazioni datu da IETT General Manager Demet; Fornendu u 60 per centu di risparmiu di carburante cumparatu cù i metrobus diesel, i metrobus elettrici risparmianu 100 milioni di lire di carburante per 2,5 mila chilometri. Pianu di prevene 300 tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu cù questu investimentu, IMM prutegerà l'ambiente è u bilanciu municipale. Ancu metrobus elettricu; Operandu in silenziu, impedisce ancu a contaminazione di u rumore in a cità. U metrobus elettricu di nova generazione, chì permette a guida in dui sensi, hè longu 40 metri è hà 4 vagoni. A so capacità di trasportu di passageri hè 50 per centu più di u veiculu più longu in a flotta di metrobus è hà a capacità di trasportà 420 persone. A gamma di u veiculu di prova hè di circa 80 chilometri. Grazie à a struttura modulare di a batteria, si ponu aghjunghje più batterie per una gamma più larga. Cù una putenza di 800 kW, una gamma media di 20 chilometri pò esse ottenuta cù 50 minuti di carica.

RICIU UNA INVITAZIONE DI MATRIMONIU DURANTE A TEST DRIVE

Dopu à e dichjarazioni, İmamoğlu è a so delegazione accumpagnata sò imbarcati in u metrobus di nova generazione. I citadini chì aspettavanu à e fermate di Metrobus anu dimustratu affettu salutendu İmamoğlu, chì anu vistu in u veiculu di prova. I citadini chì vulianu longu a linea da Cennet Mahallesi à Avcılar sò stati ancu purtati à u veiculu pruvatu. Cù İmamoğlu è i membri di a stampa sohbet I citadini anu spartutu e so opinioni annantu à u novu veiculu. Un ghjovanu maestru, chì hè ghjuntu in u veiculu di prova in a Stazione Şükrübey, hà invitatu İmamoğlu à u so matrimoniu chì si terrà u 26 di maghju. U viaghju, chì hè partitu da Edirnekapı IETT Garage in Eyüpsultan, hè finitu cù successu à Avcılar Campus Stop, tistimuniatu da i ghjurnalisti.