I Cucine di Quartiere Reducenu e Spese di Cucina di i Cittadini

U serviziu, chì hè statu implementatu in lugliu 2020 in u Dipartimentu di i servizii suciali è allargatu in pocu tempu, cuntinueghja à riceve marchi pieni da i citadini. In u scopu di l'applicazione lanciata per i citadini chì anu difficultà finanziarie è ùn ponu micca cucini, è in particulare per i studienti universitari, i Cucine di Quartiere sò attivati ​​​​à 48 punti è 3 tipi di pasti caldi ponu esse spediti in e case di i residenti di Mersin chì necessitanu 10 TL. .

"Avemu consegnatu 4 milioni di pasti à quelli chì anu bisognu in circa 2,5 anni"

Yasemin Özbek, chì travaglia cum'è Specialista di Serviziu Suciali in u Dipartimentu di i Servizii Suciali, hà dichjaratu chì anu furnitu 2020 tippi di pasti à quelli chì anu bisognu di una tarifa simbolica di 4 TL in e cucine di quartiere chì anu cuminciatu cum'è Municipalità Metropolitana di Mersin in lugliu 48. è sò stati stabiliti à 10 punti in circa 3 anni. "Dapoi u ghjornu chì u prugettu hè statu implementatu, un totale di 2,5 milioni di pasti sò stati consegnati à i nostri citadini in bisognu". Ellu disse chì cuntinueghjanu i so servizii cun satisfaczione.

I CITTADINANI TROVANU L'ALIMENTU CHE ACCRU DA E CUCINE DI QUARTIERE DELICIOSA È ECONOMICA

Mükerrem Torun, unu di i citadini chì anu benefiziu da Neighbourhood Kitchens è hà dichjaratu chì l'alimentu era assai diliziosu, hà dettu: "Ci sò persone chì cucinanu in casa, è ci sò quelli chì ùn ponu micca. Neighbourhood Kitchens produce un alimentu assai bonu, simu cuntenti. Vulemu chì sia piazzatu in ogni quartiere. Aghju compru l'alimentariu da quì per 30 lira, alimenta 3-4 persone. Hà ringraziatu u sindaco Vahap Seçer è a so squadra per u serviziu chì hà furnitu, dicendu: "Ùn pudete micca cumprà un kilo di tomate per 30 lire in questu periodu".

Şahika Gözükızıl hà dichjaratu ch'ella hà trovu l'alimentu bellu è diliziosu. "Cum'è una persona disabile, sò assai piacè di tali servizii" Murat Gezer hà dichjaratu chì, grazia à stu prughjettu, ci era una diminuzione di i costi di cucina. "Quandu guardemu e nostre cundizioni di vita, qualchì volta a cucina in casa scuzzulate u nostru budgetu. Ringraziemu assai Vahap Seçer. A situazione hè chjara, u salariu minimu hè chjaru, i renti sò ancu aumentati. "Mi piacerebbe chì questi servizii aumentenu è chì tutti ne prufittanu". disse.