Deutsche Bahn annulla a linea più populari

Deutsche Bahn in a regione Renania di u Nordu-Westfalia hè sottumessu à un cambiamentu di rotta significativu chì affetterà i passageri. A cunnessione diretta ICE da Basilea à Amsterdam è attraversu a Renania di u Nordu-Westfalia serà temporaneamente annullata.

Viaghjà in trenu hè più populari chè mai, soprattuttu grazia à a popularità di u Deutschlandticket. Tuttavia, a situazione hè diversa per i passageri nantu à a linea di trenu ICE da Basilea à Amsterdam via Renania di u Nordu-Westfalia.

A cunnessione diretta di u trenu ICE trà Basilea è Amsterdam hè stata annullata, almenu temporaneamente. Questu affetterà direttamente i residenti di a Renania di u Nordu-Westfalia chì preferiscenu viaghjà in vacanze in trenu. Trà i motivi di l'annullamentu sò i travaglii di custruzzione à longu andà chì disturbanu i servizii di treni.

E linee trà Frankfurt-Mannheim è Arnhem-Duisburg sò particularmente affettate.

A partire da u 16 di lugliu, i passageri truveranu chì i treni ICE da Basilea à Amsterdam ùn operanu micca in tuttu u ghjornu. Tuttavia, e cunnessione di notte sò previste di cuntinuà durante i periodi chì i travaglii di custruzzione sò firmati. Deutsche Bahn cerca suluzioni alternative per offre una mobilità adatta à i passageri.

Deutsche Bahn pensa à annullà a linea Basilea-Amsterdam in tuttu, è invece hè prevista una nova cunnessione di treni à alta velocità trà Amsterdam è Munich. Questu significa chì micca solu i passageri da Renania di u Nordu-Westfalia sò affettati, ma ancu a pianificazione strategica generale di Deutsche Bahn.