Pausa "Turismu" in Kayseri da Touristic Diyarbakır Express

Mehmet UZEL / KAYSERİ (İGFA) - Touristic Diyarbakır Express, implementatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hà pigliatu una pausa turistica in Kayseri. I visitori anu avutu l'uppurtunità di visità u Castellu di Kayseri è u Museu di a Civiltà Seljuk in a Municipalità Metropolitana di Kayseri è vede l'opere impurtanti di u periodu da vicinu.

U "Touristic Diyarbakır Express", implementatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hè custituitu da 1051 letti è 180 carru di pranzu cù una capacità di 9 persone, chì viaghjanu nantu à a pista Ankara-Diyarbakır di 1 chilometri. L'espresso, chì parte per ghjunghje à Diyarbakır da a storica Stazione Ferroviaria di Ankara, farà pause turistiche in Malatya, Elazığ, Sivas è Kayseri longu u ritornu, poi ghjunghje à Ankara di novu è compie a strada.

"Touristic Diyarbakır Express", chì hà fattu u so primu viaghju di a stagione u 19 d'aprile, hà fattu una di e so pause turistiche in Kayseri à u ritornu.

Duranti a pausa di 1051 ore attribuita à Kayseri nantu à a strada storica è turistica di 3 chilometri di l'espresso, i passageri turistici anu avutu l'uppurtunità di vede edifizii storichi di diverse civiltà.

I visitatori anu avutu l'uppurtunità di visità u Castellu di Kayseri è u Museu di a Civiltà Seljuk, chì opera in a Madrasa Medica è Hospital Gevher Nesibe, cunnisciuta per esse una di e prime scole mediche in a Municipalità Metropolitana di Kayseri, è vede l'impurtanti opere di u periodu da vicinu.

Accumpagnati da u Vice Governatore Ömer Tekeş è u Direttore Provinciale di Cultura è Turismu di Kayseri, Şükrü Dursun, i visitatori anu dichjaratu ch'elli anu avutu mumenti piacevuli aghjunghjendu u viaghju in tempu à i so viaghji spaziali è chì anu lasciatu Kayseri assai soddisfatti.