Dichjarazione di u 23 d'aprile da u presidente di u distrittu di DSP Keşan, Nalbantoğlu

U presidente di u distrittu di DSP Keşan, Hasan Nalbantoğlu, hà publicatu una dichjarazione scritta in quantu à u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

A dichjarazione di Nalbantoğlu hè a siguenti;

"Celebramu cun entusiasmu u 104th anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca, induve a nostra vulintà naziunale, rinfurzata da u sensu di unità è di sulidarità naziunale, hè rapprisentata, è a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì u grande capu Mustafa Kemal. Atatürk rigalatu à i nostri figlioli, a guaranzia di u nostru avvene, è avemu sperimentatu sta gioia inseme.

L'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, chì si riunì in Ankara u 23 d'aprile di u 1920, in un momentu chì a disperazione, a miseria è i ghjorni difficiuli è travagliati eranu sperimentati, era un puntu di svolta per u nostru avvene brillanti.

Migliaia di eroi senza nome hà pagatu u prezzu di sta terra, induve un martire si trova in ogni centimetru, dendu a so vita. Infatti, quandu si cunsiderà in e cundizioni di l'epica, a nostra Guerra di l'Indipendenza hè l'epica di l'indipendenza di una nazione chì si pensava chì era sparita. Per chì sta nazione ùn sperienze più e cose, e parolle di u Gran Leader, "Inveci di i limiti di l'educazione chì i nostri futuri figlioli è ghjovani ricevenu, deve esse prima di tuttu insignatu a necessità di luttà contr'à tutti l'elementi chì sò ostili. à l'indipendenza di a Turchia è e so tradizioni naziunali "sarà sempre un principiu. Avemu da acquistà.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà dimustratu a so fiducia, l'amore è l'impurtanza à i nostri figlioli, chì hà vistu cum'è a guaranzia di u nostru avvene è l'assetu più preziosu di a nostra nazione, per mantene viva a Republica demucratica, laica è muderna di Turchia, in sopra à u livellu. di a civilizazione muderna, prisintendu a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

Cridemu chì i nostri figlioli, chì sò i patroni di a prima è l'unica festa data à i zitelli in u mondu, travaglià cù a cuscenza di sta rispunsabilità, prutege è mantene vivi i valori fundamentali di a nostra repubblica, aderiscenu à i principii di Atatürk è riformi, è divintatu l'architetti di u nostru avvene luminosu cù i grandi è impurtanti rializazioni ch'elli ghjunghjeranu senza lascià a guida di a raghjoni è a scienza hè infinita.

Cù sti sentimenti è pinsamenti, felicitamu tutti i nostri citadini è i nostri amati figlioli u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cù i mo desideri più sinceri è offre u mo amore è u rispettu.