Felicitazioni Visita da Mukhtars à u sindaco Öztürk

Durante a visita à l'uffiziu presidenziale, u sindaco Esat Öztürk hà avutu l'uppurtunità di scuntrà i capi di quartieri eletti.

U sindaco Esat Öztürk hà ringraziatu i capi di quartiere durante a visita è hà dichjaratu ch'elli si avvicinavanu à i prublemi è i bisogni di i quartieri cun sensibilità. Ellu hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a cooperazione è a coordinazione riunendu spessu cù i capi di quartiere in u novu periodu.

U presidente Esat Öztürk in u so discorsu; "Felicitate à ognunu di voi. Avemu sopravvissutu inseme à l'elezzioni lucali di u 31 di marzu. Vogliu bona furtuna à i 41 capi di quartiere chì vincenu l'elezzioni. Duvemu un debitu di gratitùdine è serviziu à e persone in u vostru vicinatu, è duvemu un debitu di gratitùdine è serviziu à e persone in tuttu u vicinatu. Se Diu permette, faremu questu inseme. In u nostru periodu precedente, avemu avutu capi chì l'appruvazioni ci piaceva, è ci era capi chì ùn pudemu micca. Speremu, elimineremu e carenze inseme in questu periodu. I nostri capi sò e nostre terminazioni nervose in i nostri quartieri. Sò cuntentu d'avè voi. Ùn succede micca senza voi. Duranti stu piriu, avemu da trattà cù i vostri prublemi secondu i nostri mezi. Speremu, visiteremu ogni quartieru è determinà i bisogni in u situ. Vi pregu à tutti u travagliu successu ". disse.