U presidente Aydın hà accumpagnatu u coru senza barriere

L'individui disabili chì sò membri di u Centru di Cura per Disabili di a Municipalità di Osmangazi (OBAM), chì serve per purtà i zitelli disabili in a vita, aumentà e so cumpetenze è socialize, anu urganizatu un prugramma speciale per u 23 d'aprile dopu a furmazione chì anu ricevutu da i so maestri. U coru custituitu da membri di l'OBAM è persone disabili hà cantatu i canti più populari.

U sindaco di Osmangazi Erkan Aydın, chì hè statu accoltu cù applausi da i residenti di BAREM à l'entrata di u centru, hà unitu à u coru è hà cantatu a Marcha di Izmir cun elli. Dopu à i canti chì anu cantatu, i studienti disabile anu realizatu l'ultimu valse di Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Dopu stu spettaculu, u zeybek dance è u spettaculu di pandonim sò stati assai apprezzati.

A prestazione di i studienti disabili, chì era bonu cum'è l'artisti maestri, hà ricevutu grandi applausi da u publicu, in particulare u sindaco di Osmangazi Erkan Aydın. U sindaco di Osmangazi Erkan Aydın, i vice-sindaci Sefa Yılmaz è Tolga Kornoşor, famiglie, studenti disabili è i so maestri anu assistitu à l'avvenimentu. U 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli hè statu celebratu cù entusiasmo in l'avvenimentu urganizatu da persone disabili.

AYDIN: "L'UNICA GIORNA DI I CIDELLI IN U MONDU hè u 23 d'aprile"

Dichjarà chì li piacia assai u cuncertu è u spettaculu in u centru di i disabili, u sindaco di Osmangazi Erkan Aydın hà dettu: "Se pudemu campà quì liberamente oghje, se a nostra bandiera cù mezzaluna è stella pò volà, se pudemu sente l'adhan da i minareti. , Sperienzemu tuttu questu grazia à u Great Leader Mustafa Kemal Atatürk, i so cumpagni d'arme è i nostri amati martiri. Avemu ghjuntu à questu ghjornu cù a Gran Assemblea Naziunale Turca, chì anu stabilitu 104 anni fà, è u prucessu chì hà cuntinuatu cù a liberazione di u paese è a proclamazione di a Republica. Great Atatürk hà dichjaratu a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli in u stabilimentu di a Gran Assemblea Naziunale Turca. L'unicu ghjornu di i zitelli in u mondu hè u 23 d'aprile. Una festa chì ùn esiste in nisun altru paese. Cum'è a municipalità di Osmangazi, celebreremu cù avvenimenti adattati per sta festa. Oghje avemu assistitu à l'avvenimentu urganizatu da i nostri fratelli è sorelle disabili in BAREM. Dumenica, urganizeremu avvenimenti chì durà tuttu u ghjornu è un cuncertu à a sera in Piazza Demirtaş. Celebreremu a Sovranità Naziunale è a Ghjurnata di i zitelli inseme cù i prugrammi ufficiali u marcuri 23 d'aprile. "Felice vacanze". disse.

Dopu à l'avvenimentu, e persone disabili anu prisentatu i so prudutti artighjanali à u sindaco Aydın.