I scientisti chinesi anu riisciutu à creà un mudellu 3D di l'embriione

I scientisti chinesi anu ricreatu un mudellu 3D di un embriione umanu in duie à trè settimane dopu a fecundazione. U mondu medico pensa chì stu studiu apre una nova porta à u sviluppu embrionicu umanu assai precoce. A causa di prublemi etichi, a cultura in vitro di l'embrioni umani hè limitata à 14 ghjorni, è per quessa a crescita di l'embriione umanu trà 14 è 21 ghjorni dopu a fecundazione hè generalmente cunsiderata una "scatola negra".

I ricercatori di l'Istitutu di Zoologia di l'Academia Cinese di Scienze è di l'Università Agricola Chine anu realizatu un prufilu d'alta risoluzione nantu à 38 punti di geni di un embriione umanu è poi integratu mudelli di spressione genica è informazioni spaziali per creà un mudellu 562D.

U studiu, publicatu sta settimana in a rivista Cell, hà investigatu l'attività dinamica di i camini di signalazione longu l'assi di u corpu embrionale. I circadori anu dettu chì u studiu hà ampie implicazioni cliniche per capiscenu l'aborti è i disordini fetali in u sviluppu embrionicu precoce.