E scole più pulite di Turchia seranu annunziate

"Bone pratiche" implementate in u scopu di u Prughjettu "Clean Tomorrow Starts from Schools" realizatu in cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale è l'OPET seranu premiati. L'applicazioni per a cumpetizione, à a quale i prufessori chì travaglianu in e scole publiche, a scola primaria, u liceu è e scole secundarie in 81 pruvince, seranu fatte à l'amministrazioni scolastiche finu à u 20 di maghju di u 2024. À a fine di a cumpetizione, u maestru rispunsevuli di u prugettu, i studienti è e scole per un totale di 12 best practices seranu premiati.

L'eccitazione di a Cumpetizione di Bone Pratiche hè sperimentata in u Prughjettu "Clean Tomorrow Starts from Schools", chì hè statu implementatu in u 2022 in cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale è OPET cù u scopu di una trasfurmazioni culturale in a sucetà in quantu à a pulizia è l'igiene. A cumpetizione copre e pratiche di pulizia è igiene di i prufessori chì travaglianu in i livelli di educazione prescolare, primaria, secundaria è secundaria è e scole pubbliche in tuttu u paese in l'annu accademicu 2023-2024.

L'APPLICAZIONI SERA FATTE À L'ADMINISTRAZIONI SCOLE ANTE 20 MAY 2024

L'applicazioni per a Cumpetizione di Bone Pratiche in u scopu di u Prughjettu Clean Tomorrows Starts from Schools, chì hà u scopu di sensibilizà i studienti, i prufessori, l'amministrazioni scolastiche, u persunale di supportu di a scola è i genitori, ponu esse fatte à l'amministrazioni scolastiche finu à u 20 di maghju. , 2024.

Esempii di boni pratiche identificati in 81 pruvince è à 4 livelli (prima scola, scola primaria, scola secundaria è educazione secundaria) seranu valutati da una cummissione chì serà stabilita à u livellu di u Ministeriu. In u risultatu di a valutazione, un totale di 12 boni pratiche seranu determinate, cumprese prima, seconda è terza classa, à i livelli di l'educazione materna, primaria, secundaria è secundaria. I prufessori, i studienti è e scole implicati in i prughjetti vincitori seranu premiati.

"ASPETTAMU I PROGETTI DI I NOSTRI FIGLI CHE TRANSFORMERAN A SUCIETÀ"

Dichjarà chì anu u scopu di una trasfurmazione culturale chì si sparghje in tutta a sucità in quantu à a pulizia è l'igiene cù u Prughjettu Clean Tomorrows Starts from Schools, u membru fundatore di u Cunsigliu di Amministrazione di OPET, Nurten Öztürk hà dettu: "In quantu OPET, vulemu aghjunghje valore è creà vantaghji à a sucetà cù i prughjetti di rispunsabilità suciale chì avemu implementatu da a nostra creazione. Cù a Campagna Clean Toilet, chì hè in corso dapoi u 2000, avemu rializatu una grande cuscenza nant'à sta questione fornendu furmazione à più di 12 milioni di persone è rializendu prughjetti cumuni cù istituzioni è urganisazione. Cù u Prughjettu A Nostra Impresa hè Clean, chì avemu realizatu in cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale, ùn avemu micca solu focu annantu à u nostru settore, ma ancu pruvatu à cuntribuisce à u sviluppu di a nostra sucetà creendu standard di igiene in l'imprese. Cuntinuemu à piglià stu sforzu ancu più luntanu cù u nostru prughjettu "Clean Tomorrow Starts from Schools". "Cù stu prughjettu, chì avemu principiatu in cullaburazione cù u nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale, u nostru desideriu più grande hè chì tutti i nostri figlioli chì studianu in tuttu u paese per fà a cuscenza di l'igiene una parte di a so vita, è di purtà sta perspettiva à tutti i segmenti di a sucità è à u futuru ", disse.

COPRI TUTTE E SCOLE PUBBLICHE IN TURCHIA

U Prughjettu Clean Tomorrows Starts from Schools, implementatu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale è OPET, include cuntenutu destinatu à sensibilizà u locu è l'impurtanza di a pulizia è l'igiene in tutti i campi di a vita, da l'igiene persunale à l'usu di i toilette, a pulizia ambientale, è assicurendu una bona igiene in l'ambiente. Per sensibilizà i zitelli è i ghjovani nantu à questa questione, i moduli di furmazione video sò stati preparati per i prufessori chì travaglianu à tutti i livelli in tutta a Turchia attraversu a Rete d'Informazione per i Docenti (ÖBA). Cù questi furmazioni publicati in ÖBA in u scopu di u prugettu, hè destinatu à sensibilizà i studienti, i prufessori, l'amministratori di a scola, u staffu di supportu di a scola è i genitori nantu à a pulizia è l'igiene. In questu cuntestu, hè destinatu à sviluppà pratiche novi è creativi da i prufessori per a scola è u so ambiente, urganizà campagni di rispunsabilità suciale, rende permanente i guadagni ottenuti è sparghje esempi di boni pratiche in tuttu u paese.