Pedaling in Antalya cù l'avvenimentu "My Village Is Cycling"!

Cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Antalya è di u Cunsigliu Municipale di Antalya, l'avvenimentu "U mo paese hè in bicicletta" hè statu urganizatu in u distrittu di Konyaaltı Çakirler. Parechji gruppi di ciclisti è citadini lucali di tutte l'età anu participatu à u tour in bicicletta.

L'avvenimentu "My Village Is Cycling" hè statu urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Antalya per incuragisce a ghjente di Antalya à participà à u sport, riduce u trafficu di a cità è riduce i danni causati da l'automobile à a natura. A Municipalità Metropolitana di Antalya, chì mostra l'impurtanza chì dà à u sport cù l'avvenimenti chì urganizeghja in a cità, incuragisce ancu i citadini in e zone rurale à participà à u sport. L'avvenimentu "My Village is Riding a Bicycle" hè statu urganizatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana è u Cunsigliu Municipale di Antalya. Partendu cù e so biciclette da u Mercatu Coperto di Cakirlar di u distrittu di Konyaalti, i residenti di Cakirlar anu finitu a so corsa davanti à a Scola Primaria Gökçam à a fine di una strada di 11 chilometri.

UNA BICICLETTA S’ERA DATA IN DOGALE

Parechji gruppi di ciclisti è citadini lucali di tutte l'età anu participatu à u tour in bicicletta. 10 capi di quartiere in a regione sustenenu ancu l'urganizazione. Dopu chì u tour in bicicletta hè statu finitu, a municipalità metropolitana di Antalya è i capi offrinu rinfreschi à i citadini. Dopu, e biciclette sò state rigali à 10 studienti scelti da i capi di i so quartieri chì sustenevanu l'urganizazione.

PARTICIPATI ANCHE I CITTADINATI VISUALMENTE IMPACAIRS

Nurettin Tonguç, Capu di u Dipartimentu di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Antalya, hà dettu: "Avemu fattu u nostru avvenimentu in a settimana di u 23 d'aprile, cum'è ogni annu. Hè stata una bella sensazione per esse cù l'amatori di ciclismu. I nostri citadini visivi anu utilizatu ancu e biciclette quì. "Semu felici d'urganizà un tali avvenimentu in natura", disse.

GRAZIE À A MUNICIPALI METROPOLITANE

Fevzi Uysal, unu di i participanti, hà dettu: "Hè statu un bellu avvenimentu. Spergu chì tali avvenimenti continuanu à aumentà. U numaru di participanti era assai bonu. Hè stata una bella tour, andendu à un bellu ritmu. "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana è tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.