I zitelli anu apprezzatu e vacanze in Bursa

23 A Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, in quale a nostra suvranità naziunale hè stata rinfurzata per chì a nostra bandiera Crescent and Star flasse per sempre, hè stata celebrata cun grande entusiasmu in Bursa, cum'è in tutta a Turchia.

I zitelli anu avutu una ghjurnata indimenticabile cù un prugramma cumpletu à u "23 April Festival di i zitelli", preparatu da a Municipalità Metropolitana di Bursa cù u tema "Tutti i zitelli sorrisu in a stessa lingua".

L'entusiasmu di u 23 d'aprile hà iniziatu cù una marcia di corteggia da Altıparmak Street à Merinos Park cù a participazione di centinaie di zitelli è e so famiglie. U sindaco metropolitanu Mustafa Bozbey è a so moglia Seden Bozbey, u presidente provinciale di CHP Nihat Yeşiltaş è u deputatu di Bursa Orhan Sarıbal anu accumpagnatu i zitelli chì caminavanu cù bandiere turche in manu, cantendu inni è recitendu poesie.

Dichjarà chì anu un debitu di gratitùdine à u grande capu Mustafa Kemal Atatürk, u sindaco Bozbey hà dettu: "U 23 d'aprile a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli hè l'unica festa dedicata à i zitelli in u mondu. U nostru Gran Leader Gazi Mustafa Kemal Atatürk hè quellu chì hà dedicatu questu à i zitelli. Semu cuscenti di u so valore è seguitamu i so passi. "Viva a Republica, viva u 23 d'aprile, viva i nostri figlioli", disse.

DIVERTIMENTU IN MERINO PARK

Programmi culuriti sò stati urganizati in u scopu di e festività in corso in a zona preparata in u Parcu Merinos. I zitelli chì anu participatu à a Little Steps Run, chì hè stata iniziata da u sindaco Bozbey, si sò divertiti in cumpetizione feroce. I zitelli anu avutu un tempu piacevule cù diverse urganisazioni cum'è spettaculu di ballu folk per i zitelli, spettaculu di canzone di i studienti, spettaculu di ginnastica, spettaculu di scienza è bolle BTM, ballu populari di i zitelli, kick-boxing, zumba per i zitelli, spettaculi di maghi, è anu avutu un ghjornu indimenticabile participendu. in l'attellu preparatu per elli. U sindaco Mustafa Bozbey è u so entourage anu visitatu l'area cù i zitelli chì si divertenu. sohbet hà fattu.

UNA FESTA CHE HA ESEMPIU PÀ U MONDU

Parlendu à u prugramma, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Mustafa Bozbey, hà dettu chì i zitelli sò u futuru di stu paese. Dichjarà chì hè u duvere è a rispunsabilità di tutti per piglià cura di i zitelli è cuntribuisce à u so avvene, u sindaco Bozbey hà dettu: "Oghje hè u ghjornu di i zitelli. Felice 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì hè unu di i punti di svolta più impurtanti in a nostra storia, quandu hè statu dichjaratu chì a sovranità incondizionatamente appartene à a nazione sottu a guida di u nostru Gran Leader Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a Republica. di Turchia. U nostru antenatu hà dimustratu quant'è preziosu site rigalu u 23 d'aprile à i zitelli. Questa festa hà a distinzione di esse un esempiu per u mondu perchè hè a prima è l'unica festa per i zitelli. Semu ispirati da a vostra energia per lascià una Bursa è Türkiye forte, vivibile è esemplare per u futuru. Sò sicuru è crede chì parechji nomi preziosi cum'è Sabiha Gökçen, Muazzez İlmiye Çığ, Aziz Sancar, Uğur Mumcu, Türkan Saylan seranu furmatu trà voi. "Cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, continueremu à risponde à i vostri bisogni, svelà i vostri talenti, cuntribuisce à a vostra vita educativa è vi preparamu per u futuru", disse.