U Ministru Güler hà scontru cù u Coru di i zitelli TRT

ANKARA (IGFA) - U Ministru di a Difesa Naziunale Yaşar Güler hà scontru cù u Coru di i zitelli TRT, chì hà cantatu l'"Innu di a Patria" à l'occasione di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, à u Ministeru di a Difesa Naziunale.

Inseme cù u Ministru Yaşar Güler, u Capu di u Generale Generale Metin Gürak, u Comandante di e Forze Navali Ammiragliu Ercüment Tatlıoğlu, u Comandante di e Forze Terrestri Generale Selçuk Bayraktaroğlu è u Cumandante di e Forze Aeree Generale Ziya Cemal Kadıoğlu eranu ancu presenti à a reception.

U Ministru Yaşar Güler hà felicitatu i zitelli chì portanu uniformi militari è hà vistu u clip di l'Innu di a Patria cun elli.

L'ESPRESSIONE PIÙ FORTE DI A DESIZIONE E A DETERMINAZIONE DI A NAZIONE TURCA DI VIVU INDIPENDENTAMENTE

U Ministru Yaşar Güler hà nutatu ciò chì segue durante a so riunione cù i nostri figlioli:

"Cari ospiti, i nostri preziosi figlioli, benvenuti. Vi felicitamu sinceramente u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

Cari figlioli; Sò assai felice di accoglie voi, i nostri preziosi figlioli, in u nostru Ministeru in questu ghjornu significativu. U 23 d'aprile, u ghjornu chì hè stata aperta a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hè l'espressione più forte di u desideriu è a determinazione di a nazione turca di campà indipindente. A nostra Assemblea di Gazi hè stata stabilita in e cundizioni più difficili quandu a nostra patria era occupata è hà realizatu cù successu a nostra Lotta Naziunale. Grazie à sta vittoria unica vinta da a lotta eroica di a nostra gloriosa armata, a strada per a creazione di a nostra Republica hè stata aperta. "In questa occasione, commemorate i nostri amati martiri è veterani eroici, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme, cù misericordia è gratitùdine".