L'Uffiziu di u Sindaco hè statu datu à i zitelli in a municipalità di İnegöl

In u 104th anniversariu di l'istituzione di a Gran Assemblea Naziunale Turca, u 23 d'aprile, a celebrazione di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli hà iniziatu cù e cerimonii di trasferimentu di l'ufficiu di rappresentanza tenute oghje. In u scopu di a cerimonia di i zitelli chì piglianu a sedia esecutiva cum'è una rappresentanza, chì hè diventata una tradizione di u 23 d'aprile, u sindaco di İnegöl, Alper Taban, hà lasciatu u so postu à a scola primaria Müşerref Muzaffer Samda Studente di 4th Grade Ayşe Zehra Uslu per un tempu.

U NOVU PRESIDENTE PIGLIA A SITU

Ayşe Zehra Uslu, chì hà pigliatu a sedia di u sindaco durante a cerimonia di trasferimentu tenuta sta matina à 09.30, hà ancu fattu un discorsu annantu à u significatu è l'impurtanza di u ghjornu. U sindaco di Küçük Uslu hà iniziatu u so discorsu felicitendu u sindaco Taban, chì hè statu rielettu cum'è sindaco d'İnegöl in l'elezzioni lucali di u 31 di marzu di u 2024.

"VULemu chì TU LASCIAI UN DUMANE VIVABLE"

Dumandendu à l'adulti di lascià un futuru vivable per i zitelli, Ayşe Zehra Uslu hà dettu: "U fundatore di a Republica di Turchia è u primu presidente di l'Assemblea, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, hà dettu: "A sovranità appartene incondizionatamente à a nazione". Cum'è i chjuchi d'oghje è l'adulti di dumane, avemu una sola dumanda da voi: In nome di tutti i zitelli, vulemu chì lascià un avvene vivable per noi i zitelli. Vulemu chì lascià un ambiente pulitu, aria pulita, acqua pulita, in breve, una natura pulita. "Felicitate tutti i zitelli u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli", disse.

"Lasciate sorridi ancu i visi di i nostri fratelli chì lottanu per sopravvive sottu à e bombe in Gaza"

Ricordendu chì mentre u ghjornu di i zitelli hè celebratu in u nostru paese, ci sò guerri è i zitelli mori in altri paesi di u mondu, Uslu hà dettu: "Ùn vogliu micca chì un zitellu in u mondu pienghje. Mentre celebremu a festa, vulemu ancu chì i nostri fratelli chì si battenu per sopravvivere sottu à e bombe in Gaza sorrisu. "Aghju finitu e mo parolle cù i mo desideri chì tutte e guerri in u mondu finiscinu u più prestu pussibule è chì tutti i zitelli sorrisu", disse.

Dopu à u discorsu, u sindaco Uslu hà chjamatu alcuni dirigenti di u dipartimentu è trasmette e so struzzioni. U sindaco Alper Taban hà ancu sustinutu i discorsi di l'ambiente pulitu di u sindaco Ayşe Zehra Uslu è l'hà infurmatu nantu à e pratiche è i studii realizati in questu campu.