U teatru di a cità di Konya porta Narnia à a scena!

A premiere (prima dramma) di E Cronache di Narnia, U Leone, a Strega è l'Armadiu, hè stata tenuta da u Teatru di a Città Metropolitana di Konya.

L'amatori di u teatru Konya anu mostratu un grande interessu in u ghjocu in scena in u Centru di Cungressu Selçuklu. In u ghjocu adattatu da u libru di u scrittore irlandese Clive Staples Lewis; Quattru fratelli chjamati Suzan, Petru, Edmund è Lucy, chì sò stati mandati à u castellu di u famosu prufessore Kirke per esse sicuru cù l'iniziu di a Siconda Guerra Munniali, vanu à i Foreste di Narnia cù l'armadiu magicu chì anu scupertu in una stanza di u castellu, induve Edmund, u rè di e fureste, hè catturatu da a strega maligna Conta a storia di i so fratelli chì cercanu di salvallu cù l'aiutu di u leone.

L'amatori di u teatru chì spartevanu e so opinioni annantu à u ghjocu hà dettu; Hà dichjaratu chì li piacia assai u ghjocu, u decoru è i costumi, è hà ringraziatu u Teatru di a cità metropolitana di Konya per i so sforzi.

A dramma chjamata Cronache di Narnia, U leone, a strega è l'armadiu, custituita da 2 atti è 120 minuti, serà tornata in scena à u Centru di Cungressu Selçuklu u sabbatu 20 d'aprile à 16.00 è u luni 22 d'aprile à 19.00.