Reazione à a Legge Turistica da Gizem Özcan

L'avucatu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Muğla, Gizem Özcan, hà fattu una dichjarazione annantu à u Bill nantu à l'Emendamenti di a Legge di a Professione di Guida Turistica è di a Legge di l'Associazione di l'Agenzie di Viaghju, chì include regulamenti riguardanti guide turistiche è agenzie di viaghju, chì sò stati discussi è accettati in u Generale. Assemblea di a Gran Assemblea Naziunale Turca sta settimana. Hà dichjaratu chì i prublemi in u settore turisticu sò urgenti è ardenti.

"U nostru paese pò esse unu di i flagships di u turisimu glubale"

Enfatizendu chì u settore turisticu hè un settore dinamicu, Özcan hà dichjaratu chì in l'ultimi anni, elementi cum'è a sustenibilità, a tecnulugia, l'esperienze culturali, a salute è a sicurità sò diventati sempri più prominenti in u turismu glubale. Özcan hà dettu: "Opzioni di viaghju sostenibili è ecologiche sò più preferite, i voli chì riducenu l'impronta di carbone, l'alloghju verde è l'attività turistica ecologica determinanu e preferenze di viaghju di i turisti cuscenti. U statu di u turisimu in u nostru paese hè luntanu da piglià sti tendenzi. Cumu puderia micca esse luntanu? Una forza di travagliu qualificata è una creatività dinamica dominanu u settore. Tuttavia, u nostru putenziale hè assai più altu di ciò chì avemu. "U nostru paese pò esse unu di i flagships di u turismu globale", disse.

"U POTENTIALU IN TURISMU ùn hè micca rializatu per via di l'intelligenza di u guvernu chì ùn piglia micca in seriu e dumande di u settore"

Özcan hà dettu chì u potenziale in u turismu ùn hè micca statu realizatu per via di l'intelligenza di u guvernu chì ùn piglia micca in seriu e dumande di u settore, è hà dichjaratu u seguente; "U guvernu ùn piglia micca in seriu e dumande di u settore, ma sà cumu si vantassi di u successu di u settore. Fighjate, u nostru redditu di u turismu hè cresciutu di 2023 per centu in u 17, righjunghjendu 54.3 miliardi di dollari. U numaru di i visitori aumentò da 11 per centu è hà righjuntu 57 milioni di persone. L'ingudu turisticu mediu per persona per notte hè aumentatu da $ 89 à $ 99. Spresu u mo rispettu à tutti i cumpunenti di l'industria chì anu cuntribuitu à questu aumentu cù u so sudore è u so sforzu. Tutti i nostri sforzi sò per difende i so diritti è e lege. Per questu scopu, aghju fattu una chjama à u guvernu da quì: U Ministeru di a Cultura è u Turismu dice chì u nostru scopu hè di aumentà l'ingudu turisticu à 2024 miliardi di dollari, u numeru di turisti à 60 milioni, è a spesa di notte da 60 dollari à 99 dollari in 109.

Smetti di mette in modu irresponsibile stu scopu nantu à e spalle di una industria chì e parolle ùn pigliate micca seriu. Ùn hè micca troppu difficiule! Invece di fà lege in i curridori di u palazzu per l'interessi di i so sustenidori, basta à sente à quelli chì travaglianu ghjornu è notte per fà cresce u turismu !. Semu pronti ! Facemu un accordu inseme chì tene in contu e esigenze di i cumpunenti di u settore, risolve i so prublemi è furnisce i supporti necessarii per avè un mondu turisticu qualificatu. Ricurdativi, ùn avete micca ereditatu e risorse pubbliche chì gestite, queste risorse sò u sudore di stu populu. Fate a vostra parte per investisce sti risorse in u turismu è cusì arricchisce u nostru paese cù u turisimu !

CHE TIPI DI MENTE HA MISCHU UNA LEGGE DI TURISMU CU INSULTU DI U PRESIDENTE ?

Enfatizendu chì i puteri di l'Associu di l'Agenzie Turche di Viaghji sò stati tagliati cù a lege è questi putenzi sò stati trasferiti à u Ministeru, Özcan hà dettu: "Quandu u novu regulamentu hè mintuatu, u guvernu pensa di trasferisce i puteri à ellu stessu. mi dumandu : perchè ? À chì bisognu hè una risposta? Quale hà dumandatu questu? À u cuntrariu, ùn ci vole à mette in u funziunamentu di u settore università cù Facultà Turistiche ?

S'ellu ùn bastassi, sicondu a lege, l'attività di l'associu di u turisimu è di i salotti di guida ponu esse finite senza aspittà d'una decisione ghjudiziaria, per ragioni astratte cum'è « securità naziunale, ordine publicu, prevenzione di a criminalità » ! Da induve duvemu principià ? Stu regulamentu s'applica micca solu à u dirittu di a Custituzione à un prucessu ghjustu; Hè ancu contru à a libertà d'associu è d'associu.

Avemu vistu chì u crimine di insultà u presidente hè statu aghjuntu à e disposizioni chì impediscenu di esse guida turistica. Da induve ? Chì ghjè u scopu di include un crimine chì hè vagu è spessu usatu cum'è cudgel da u guvernu, in una regulazione ligata à u turismu ? Chì tipu di mente hè chì include insultà u presidente cù una lege in quantu à u turismu ? Hè cumpatibile cù a gravità di u statu ? disse.

PERCHÈ REDUCE U SALARI DI I NOSTRI GUIDI QUANDU A POVERTÀ HA COPERTA A SOCIETÀ COME A GANGRENE ?

Dichjarà chì una nova applicazione hè stata introdutta sottu u nome di "Guida turca", Özcan hà dettu: "Perchè? Rimuovendu u requisitu di lingua straniera per a guida licenziata, apre a strada per circa 14 mila guide per esse impiegati più prezzu. U salariu di basa hè u salariu minimu per quelli chì praticanu quella professione. Hè u pagamentu finu à u 70 per centu di stu salariu di basa per i guide turchi cumpatibili cù u statu di dirittu suciale? Perchè riducete i salarii di i nostri guide quandu l'insicurezza, e difficultà finanziarie è a miseria s'impugnanu a società cum'è una gangrena ? Mentre chì i tendenzi glubale mostranu chì i zoni cum'è u turismu di a natura, u turismu di fede è a gastronomia venenu in prima linea, chì hè u pruduttu di sta mente per limità a professione di guida à i musei è i siti storichi ?

Puderemu mette in opera l'arrangiamenti degni di u turisimu di u nostru paese, inseme à e famiglie chì taglianu e spese di cucina è mandanu i so figlioli à u dipartimentu di l'orientazione, inseme à i nostri guide chì travaglianu di notte per qualificà a so professione, inseme à i sindicati ostinatamente urganizati, camere è associ prufessiunali, inseme à u guvernu di u nostru Partitu !