L'entusiasmu per i zitelli Cuntinueghja in a Gran Assemblea Naziunale Turca

I zitelli chì participanu à l'avvenimentu "Parliamentary Garden Children's Garden and Science Festival" sia imparanu cose novi è si divertenu mumenti in i stands è i parchi di ghjocu aperti cù temi diffirenti in u Giardinu di l'Assemblea Naziunale di Turchia.

À i stands stallati da u Ministeru di l'Educazione Naziunale, u Centru di Scienze di i zitelli di l'Università di Ankara, TUBITAK è l'Agenzia Spaziale Turca (TUA), i zitelli cuncepianu gioielli, anu fattu osservazioni attraversu esperimenti, è participà à diverse attività nantu à temi cum'è l'agricultura è l'astronomia. I zitelli chì participanu s'hè divertitu cù u teatru è i spettaculi di magia realizati à l'eventi.

I prufessori di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, i prufessori di l'Università di Ankara è i funzionari di TUA anu datu spiegazioni; Cù scentifichi cum'è DNA, u codice di a vita, scienze di a salute, a scola di a festa di l'insetti, l'infurmazioni di salute di i zitelli, sò un veterinariu, i ghjoculi tradiziunali di i zitelli; I zitelli s'hè divertitu è ​​anu amparatu cose novi cù ghjochi è attività urganizati nantu à temi cum'è u clima, u riciclamentu, a cuscenza ambientale, a gestione di disastru, l'intelligenza artificiale è a scienza spaziale.

I zitelli anu fattu un viaghju "da u stabilimentu di a Republica à u seculu dopu" in u trenu speciale chjamatu "23 April Express" stabilitu in u campus di u Parlamentu.

Intantu, u filmu di i zitelli "Galactic Crew" hè statu ancu proiettatu per i zitelli à a Grand National Assembly of Turkey Public Relations Conference Hall.

I zitelli anu ringraziatu u Speaker di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Numan Kurtulmuş, per l'avvenimenti è hà dichjaratu chì l'avvenimenti di u 23 d'aprile eranu assai divertenti è felici per elli.

Mentre hè destinatu à i zitelli per passà un tempu di divertimentu in u Parlamentu cù attività, l'avvenimentu "Parliament Garden Children's Garden and Science Festival" continuarà u marti 23 d'aprile.