23 d'aprile Missaghju di Sami Er

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Sami Er, Dichjarà chì a Gran Assemblea Naziunale di Turchia (TBMM) hè stata aperta u 23 d'aprile di u 1920 è chì a sovranità naziunale appartene incondizionatamente à a nazione, hà dettu chì u 23 d'aprile, u ghjornu chì hè stata stabilita a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, serà sempre ricordatu cum'è una di e pagine più brillanti di a storia naziunale.

Dichjarà chì u Grandi Assemblea Naziunale di Turchia hè un simbulu di l'indipendenza è a sovranità, è u 23 d'aprile u ghjornu di i zitelli hè un simbulu di assicurà l'assicuranza di i zitelli, chì sò l'assicuranza di u futuru. U presidente privatu, "23 d'aprile 1920 hè u nome di a data chì a risurrezzione è l'ascesa di a nostra amata nazione, chì hà battutu incansablemente per a so patria, a bandiera, a chjama à a preghiera è a libertà, hè stata registrata. "A Gran Assemblea Naziunale di Turchia, chì hè stata creata cù u mottu" A Sovranità appartene incondizionatamente à a nazione ", significa dichjarà à u mondu sanu chì a nostra nazione hè sempre alta in quantu à a piena indipendenza ", disse.

U presidente Er, "In questa festa speciale, chì hè rigalata micca solu à i zitelli di u nostru paese, ma à tutti i zitelli di u mondu, noi, cum'è umanità, duvemu travaglià più duru è lotta per un futuru più vivable, più prusperu, più pacificu è più forte induve i zitelli facenu. ùn mori nè diventate orfani. Avemu da piglià assai cura di crià i nostri figlioli cum'è individui chì sò cunfidenti in sè stessu, capiscenu u spiritu di l'età, anu cunniscenze di a tecnulugia, sò imprenditori, anu un orizzonti largu è una visione, sò impegnati à i valori naziunali è spirituali, è purteranu i nostri. cultura è civiltà à più livelli.

Credu; I nostri figlioli portanu u nostru paese à livelli ancu più alti, tirandu forza da a nostra cultura ricca è a nostra lotta per l'indipendenza. U nostru scopu in questu sensu hè di rializà i sogni di i nostri figlioli di un mondu pienu di pace, tranquillità è fratellanza.

Cù issi sentimenti è pinsamenti, mi commemorate una volta di più Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme, è tutti i nostri martiri chì anu sacrificatu a so vita per stu paese, cù misericordia, gratitùdine è gratitùdine. "Felicitatu di tuttu u nostru 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli", disse.