23 d'aprile Messaghju da u deputatu CHP Tekirdağ Nurten Yontar

U deputatu CHP Tekirdağ Nurten Yontar hà fattu una dichjarazione scritta à l'occasione di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

U missaghju di Yontar hè u seguitu;

"104. A Gran Assemblea Naziunale di Turchia, chì l'annu di apertura celebreremu, hà purtatu a Guerra di l'Indipendenza sottu a guida di u nostru Gran Capu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, hà stabilitu a Republica cù a so nazione pigliendu a Sovranità Naziunale da e mani di un gruppu. Pioneered the revolutions and made important services for the healthy execution of demucracy.

A nostra Assemblea di Gazi, chì hà travagliatu in nome di a demucrazia parlamentaria dapoi a so creazione è hà pigliatu u so postu onorevule in a storia di a demucrazia mundiale, hè stata a guaranzia di u nostru avvene luminoso. In e parolle di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, a Gran Assemblea Naziunale di Turchia hè stata "u riassuntu di ricerche seculi di a nazione turca è un esempiu vivu di a so cuscenza di guvernà stessu".

U nostru duvere più impurtante hè di travaglià incansablemente nantu à a strada illuminata da e rivoluzioni di u nostru Gran Leader Atatürk, chì ci hà affidatu stu paese. Basatu annantu à u fattu chì nisun paese senza demucrazia sviluppata pò cresce, avemu da ricustruisce definitivamente un Sistema Parlamentariu veramente Democraticu, liberu da a lege di colpu, sottu u regnu di u Partitu Populare Republicanu. Massimizzaremu a reputazione è l'efficacità di a Gran Assemblea Naziunale Turca, stabilita da a nostra nazione.

L'eredità più preziosa chì lasciaremu à i nostri figlioli hè una Turchia libera è ghjustu. Cum'è u Partitu Populare Republicanu, avemu da travaglià cù sta cuscenza è, cù u putere infinitu datu da u nostru populu, stabiliremu a Turchia pacifica chì tutti bramamu.

Cù sti sentimenti è pinsamenti, celebrà u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, commemorate tutti i nostri eroi è martiri cun gratitùdine è gratitùdine, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme, chì ci anu lasciatu una patria libera, è offre u mo amore è rispettu à tutti i nostri figlioli è citadini ".