Migliaia di Atleti Corru per a Conquista

À a fine di a corsa, chì si tena nantu à u percorsu cù e bellezze storichi di Osmangazi, l'atleti keniani eranu i primi à attraversà a linea d'arrivu sia per l'omi è per e donne.

Osmangazi Historical City Race, chì hè aspittatu ansiosamente da l'atleti lucali è stranieri ogni annu, hà fattu cun una larga participazione quist'annu. A corsa hà iniziatu à 10.30 di a matina da u Saltanat Kapısı in Tophane Square cù l'iniziu di u vice-sindacu di Osmangazi Feyyaz Alptuğ Memişoğulları, è l'atleti anu cumpetitu in Tophane, Muradiye, Çekirge, Kükürtlü, Merinos, Altıparmİş, 15 July, İş, İş, İş Gökdere, Irgandı Bridge, Kayhan hà fattu una grande lotta per compie a pista di 15 chilometri, chì seguita u Grand Bazaar è Kavaklı Street è finisce in a Piazza Pınarbaşı.

U PRIMU LOCU VANTA A ATLETI KENYAN

À a fine di a corsa, induve l'atleti anu travagliatu duru per vene in prima, l'atleta kenyanu James Kipkogei Kipkoech hà righjuntu a fine felice in a categuria di l'omi cù un tempu di 47: 02.89. L'atleta turcu Hüseyin Can hè vinutu secondu cù un tempu di 48:55.97, mentri l'Ethiopian Fetene Alemu Regasa hè vinutu terzu cun un tempu di 46:43.17.

In e donne, l'atleta kenyana Elida Jelimo Korir hè stata prima cù un tempu di 53:45.60, l'atleta turca Gamze Altuntaş hè stata seconda cù un tempu di 01:00.25, è l'atleta turca Remziye Erman hè stata terza cù un tempu di 01:02.05. Inoltre, l'atleti chì anu classificatu in e categurie di l'omi è di e donne, 35-39 Years, 40-44 Years, 45-49 Years, 50-54 Years, 55-59 Years, 60-64 Years è Over 65 Years eranu ancu. u dirittu di riceve medaglie è trofei.

Medaglie è coppe sò state presentate à l'atleti vincitori cù u sindaco di Osmangazi Feyyaz Alptuğ Memişoğulları, u sindaco di u distrettu di CHP Osmangazi Cengiz Çelikten, u sindaco provinciale di CHP Ayhan Döner, u sindaco di u sindaco di Osmangazi Mutlu Esendemir, u sindaco municipale di Tolga Mücazhan, Çohan Hè statu datu da u presidente di Osmangazi Belediyespor Fatih Karayılan. I vincitori di a cumpetizione vincenu 30 mila TL, i secondi 27 mila 500 TL, è u terzu 25 mila TL.

I RESIDENTI BURSA AVANTU UNA GIORNA PIENA DI SPORTIU

A ghjente di Bursa hà dimustratu un grande interessu in a Corsa Pùbblica di a Cità Storica, chì hà iniziatu ghjustu dopu à a Corsa Internaziunale di a Città Storica di Osmangazi. Un totale di 1640 persone s'hè registratu per a corsa, è emergenu immagini culurite. A ghjente di Bursa, chì hà finitu a corsa publica di 4 chilometri, partendu da Saltanat Kapı, seguitendu a strada di Heykel, Setbaşı, Ponte Irgandı, Kayhan Bazaar, Grand Bazaar è Kavaklı Street è finisce in Pınarbaşı, anu avutu a felicità di avè un ghjornu. piena di sport. L'atleti chì anu classificatu più altu in a cumpetizione anu u dirittu di riceve medaglie è trofei.

"UNA CORSA CHE CONTRIBUITE À A PROMOZIONE DI BURSA È DI NOSTRE PAESE"

Parlendu à a cerimonia di premiazione tenuta in a Piazza Pınarbaşı, u vice-sindaco di Osmangazi Feyyaz Alptuğ Memişoğulları hà dettu: "A Corsa di a Città Storica, chì hè una parte impurtante di a Commemorazione di Osman Gazi è a Conquista di l'Eventi di Bursa, hè stata un grande avvenimentu dapoi anni. porta à u mondu di l'entusiasmu di cunquista è l'urganizazione più culurita s'impegna una missione. The Historical City Run, chì hà una grande cuntribuzione à a prumuzione di Bursa è di u nostru paese, hè una urganizazione assai impurtante chì rivitalizza u turismu, unisce e culture, incuragisce u sport cù a corsa publica è rende u sport divertente per tutti da 7 à 77. Cum'è u nostru Gran Leader Atatürk hà indicatu, assicurà è incuragisce a disciplina fisica per una vita sana, micca per vince cuncorsi, hè una cundizione indispensabile per esse una nazione forte. Avemu vistu chì induve ci hè u rispettu è l'amore, pudemu viaghjà cun gioia è felicità, ancu s'è no simu affollati. Rinforzemu ancu u putere di esse una nazione è i ligami incrollabili di unità è fratellanza. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì sò quì oghje per questu scopu, chì anu cuntribuitu è ​​supportatu sta urganizazione", disse.