Figlie Poyrazın perse à Yalıkavak in casa

Cumpete in a Super League di Handball Femminile, Bursa Büyükşehir Belediyespor hà persu 21-30 à Armada Praxis Yalıkavak in casa in a 26a settimana.

Bursa Büyükşehir Belediyespor, chì hè in u 18u postu cù 7 vittorie in 7 partite in a liga, hà affruntatu u so avversariu in u 18u postu cù 15 vittorie in 3 partite in Mudanya Sports Hall. Ùn pudia principià a partita cum'ellu vulia contru à u so avversariu, perdendu 40-26 in a prima mità di a liga. Tuttavia, e Figlie di Poyraz si sò ricuperati rapidamente, 12. 8-7 daretu à u minutu. Mentre u 15esimu minutu di a partita passava cù a squadra di l'ospiti chì guidava 10-8, Bursa Büyükşehir Belediyespor ùn pudia impedisce chì a distanza s'allargava è hà finitu a prima mità di 16-11.

Bursa Büyükşehir Belediyespor hà iniziatu a seconda mità di manera assai efficace, riducendu u distaccu è equilibrendu u score cù 38-18 in u minutu 18. Tuttavia, in l'episodiu dopu, Poyrazın Kızları, chì hè statu cacciatu fora di u ghjocu per via di e decisioni di l'arbitri cuntruversu, ùn pudia micca impedisce à u so avversariu di guadagnà di novu a manu. Incapace di impedisce u distaccu di allargamentu, Bursa Büyükşehir Belediyespor hà persu a partita 30-26. Bursa Büyükşehir Belediyespor giocherà fora contr'à Yenimahalle Belediyesi u luni 29 d'aprile in l'ultima settimana di a stagione regulare.