A prima visita ufficiale di Erdogan in Iraq in 13 anni

U presidente Erdoğan hà iniziatu e so visite straniere dopu l'elezzioni lucali.

U presidente Erdoğan, chì partì per l'Iraq in aereo da l'aeroportu Atatürk à 09.15, hè statu addiu da u guvernatore di Istanbul Davut Gül è altri ufficiali pertinenti in l'aeroportu.

Sicondu a nutizia informata da TRT Haber, ellu hà da scuntrà prima cù u presidente irachenu Abdüllatif Rashid durante a so visita ufficiale à Baghdad. Allora si scontra cù u Primu Ministru irachenu Mohammed Shiya al-Sudani.

I punti più impurtanti di l'agenda di a visita; Queste includerà a lotta contru u terrurismu, l'usu di e risorse d'acqua è u flussu di gas naturale è oliu in Turchia.

Turchia pensa à stabilisce un centru di operazioni cumune cù l'Iraq contra u terrurismu. Hè previstu chì stu centru serà ancu à l'agenda durante a visita di u presidente Erdoğan.

U presidente Erdoğan andarà ancu à Erbil dopu a so visita ufficiale in Baghdad. Un Forum d'Affari serà ancu tenutu in u scopu di a visita di Erdoğan in Iraq. I passi per aumentà u voluminu di u cummerciu trà Türkiye è Iraq sò ancu previsti per esse discututi.