Reazione di u Partitu Locale è Naziunale à a Decisione "Innu Naziunale" in Mardin !

U presidente di u Partitu Locale è Naziunale Teoman Mutlu hà reagitu duramente à a decisione di a Municipalità Metropolitana di Mardin nantu à l'Innu Naziunale.

Dichjarà chì a decisione in quistione hè stata rifiutata da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Mardin è u gruppu di u Partitu DEM per a causa chì ùn ci era micca un tali puntu à l'agenda, u presidente Mutlu hà dettu: "L'Innu Naziunale hè u simbulu di a lotta è a determinazione di a nostra nazione per indipendenza. "Ogni mancanza di rispettu versu questu innu hè un attaccu direttu à i valori di a nostra nazione è u spiritu di l'indipendenza di a Republica di Turchia", disse.

"Per esse disturbatu da u nostru innu naziunale significa esse disturbatu da a Republica di Turchia", disse Mutlu, aghjustendu: "Questa hè una situazione inaccettabile è deve esse rifiutata da tutta a nostra nazione. Questa attitudine di a Municipalità Metropolitana di Mardin è di i membri di u cunsigliu pertinenti hè contru à u nostru spiritu di unità naziunale è sulidarità. Cum'è un Partitu Locale è Naziunale, continueremu a nostra lotta determinata per prutege è difende i nostri valori naziunali. "Continuemu à travaglià cù tutte e nostre forze per assicurà chì u nostru innu naziunale hè lettu cù orgogliu nantu à ogni piattaforma", disse.