I fichi secchi anu rottu a so strada versu l'America di u Nordu

Malgradu a diminuzione di 5 per centu in l'esportazioni di fichi secchi nantu à a quantità, l'aumentu di u 21 per centu di u valore hè statu pussibule grazia à l'aumentu di u 27 per centu in u prezzu mediu di l'esportazione di fichi secchi in termini di dollari.

U successu viaghju di l'esportazione di fichi secchi hè statu discutitu in a riunione generale finanziaria ordinaria 2023 di l'Associazione di Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti di l'Egeu, tenuta in l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu.

Furniscendu l'infurmazioni chì Turchia hà avutu una stagione d'esportazione riescita in fichi secchi, chì sò inclusi in a lista di l'alimenti sani di l'Organizazione Mondiale di a Salute, u Coordinatore di Sostenibilità è Prodotti Biologichi di l'Associazioni di Esportatori Egei Mehmet Ali Işık, Presidente di l'Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti di l'Egeu. Associazione, hà dettu chì a produzzione mundiale è l'espurtazioni di fichi secchi sò Sottulineò chì Turchia, chì hà realizatu 58 per centu di l'esportazione solu, hà esportatu 101 mila 47 tunnellate di fichi secchi in 343 paesi è spazii doganali è hà generatu 216 milioni di dollari di ingressu di cambiu. .

Avemu fattu l'USA amassi i fichi turchi cù u Prughjettu TURQUALITY

U Prughjettu TURQUALITY chjamatu 'Turkish Tastes', realizatu da 6 associazioni alimentari in l'Associazione Esportatori di l'Egeu per aumentà a dumanda di prudutti alimentari turchi in i Stati Uniti, hà aumentatu a dumanda di fichi secchi turchi.

Dichjarà chì l'esportazioni di fichi secchi in i Stati Uniti eranu à u livellu di 2019 milioni di dollari in a prima mità di u 18,9, quandu u Prughjettu TURQUALITY hà iniziatu, u presidente Işık hà dettu: "In u periodu di 5 anni, e nostre esportazioni di fichi secchi in i Stati Uniti anu righjuntu un valore. Aumenta a rata di 98 per centu è hà righjuntu 37,4 milioni di dollari ", hà dettu.

Ricordendu chì l'esportazioni di fichi secchi di Turchia eranu 2019 milioni di dollari in 235, Işık hà dettu: "Ancu se avemu aumentatu e nostre esportazioni di 2019 per centu in 2023 paragunatu à 15, avemu aumentatu e nostre esportazioni di fichi secchi in i Stati Uniti di 47 per centu. I cuntributi di u nostru Prughjettu TURQUALITY sò assai preziosi in stu successu. Mentre chì l'USA era u nostru terzu più grande mercatu d'esportazione in l'esportazioni di fichi secchi 5 anni fà, oghje hè diventatu u nostru mercatu di esportazione di granu. "I Stati Uniti, chì anu ricevutu una parte di l'2018 per centu di e nostre esportazioni di fichi secchi in a stagione 19/11, anu avà una parte di 17,4 per centu di e nostre esportazioni di fichi secchi sta stagione", disse.

I nostri fichi secchi sò assai amatu in l'America di u Nordu

I nostri fichi secchi anu ottenutu un grande successu in l'esportazione à u Canada è u Messicu, è ancu in l'USA, in l'America di u Nordu in l'ultimi anni 5. Mentre avemu esportatu 2019 milioni di dollari di fichi secchi in Canada in 8,3, e nostre esportazioni in 2023 anu righjuntu 45 milioni di dollari cù un aumentu di 12 per centu. E nostre esportazioni di fichi secchi in Messico, chì era di 2019 milioni di dollari in 3,2, anu aumentatu da 5 per centu à 25 milioni di dollari à a fine di 4 anni.