"Semu daretu à ogni passu da esse fattu per u benefiziu di Sakarya"

SU sindaco di a municipalità metropolitana d'Akarya, Yusuf Alemdar, hà accoltu u presidente Hasan Alişan di Sakarya Chambers of Tradesmen and Craftsmen Union (SESOB) è i membri di u cunsigliu di l'unione durante a so visita di "felicitazioni".

Duranti a visita, i passi chì ponu esse fatti per migliurà l'armunia trà i cummercianti è u guvernu lucale è u voluminu cummerciale di a cità sò stati discututi.

Enfatizendu chì u travagliu in unità è sulidarità porta risultati pusitivi per u cummerciu di Sakarya è i cummercianti di a cità, u sindaco Alemdar hà indicatu chì ogni decisione da piglià deve esse per u benefiziu di i cummercianti.

ASSUMEREmu I PROBLEMI

Dichjarà chì seranu in cuntattu cù i cummercianti in ogni mumentu, Alemdar hà dettu: "Sapemu i prublemi di i nostri cummercianti. Seremu in cuntattu constante è dialogu cù i nostri cummercianti. Speremu, mantenemu a nostra unità, indirizzemu i prublemi è faremu ciò chì hè più benefiziu per tutti. Per quessa, travagliemu inseme à prò di i citadini è di i cummercianti in quantu à l'integrità di a cità. "Credu chì se indirizzemu i prublemi in integrità, truvamu una suluzione rapidamente", disse.

STAMU DARRERA OGNI PASSU PER ESSERE FATTI PÀ VANTAGGI DI NOSTRE SAKARYA

U sindaco Alemdar hà enfatizatu l'unità à i cummercianti è hà dettu: "In certi periodi, a dinamica di a cità deve esse riunite è prisentà idee è prughjetti chì ùn si separanu micca, ma integranu per u benefiziu di a cità. Semu daretu à ogni passu da fà per u benefiziu di u nostru Sakarya. Semu pronti per tuttu ciò chì darà risultati pusitivi. Sapemu chì i suluzioni di ogni ghjornu, à cortu termine, ùn benefiziu à nimu. Per questu mutivu, faremu sempre i nostri passi fermamente è decisive ", disse.

Cuntinuemu à esse cun voi

Felicitando u presidente Alemdar per u so duvere, u presidente di SESOB Hasan Alişan hà dettu: "Vogliu bona furtuna in a vostra nova pusizione. Credu chì ci scuntremu cun voi è i cummercianti di a cità spessu. "Semu sempre stati cun voi, è continueremu à esse quì", disse.

À a fine di a visita, u presidente Alemdar è a delegazione di a camera di i cummercianti anu pigliatu una foto per commemorate u ghjornu.