Kurtulmuş: Speremu chì i Studi Custituziunali ùn portanu micca à a separazione

U Speaker TBMM Kurtulmuş hà datu una ricezione in u 104 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca è u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. À a ricezione in a Sala di Cerimonia di l'Assemblea, Kurtulmuş è a so moglia Sevgi Kurtulmuş anu accoltu l'invitati à l'entrata di a sala.

Accumpagnatu da u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Numan Kurtulmuş, u presidente Erdoğan hà intrutu in a sala di a cerimonia induve a ricezione hè stata tenuta è hà scontru cù alcuni invitati. sohbet hà fattu.

U presidente Erdoğan andò dopu à a Sala Mermerli, situata accantu à a Sala di Cerimonia, cù u Speaker di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Kurtulmuş.

U presidente di CHP Özgür Özel è rapprisentanti di altri partiti pulitichi sò stati ancu invitati à a sala. Erdoğan hè quì, bevendu tè cù u presidente CHP Özel, u vicepresidentu di a Gran Assemblea Naziunale turca Celal Adan, u presidente di u Gruppu di u Partitu AK Abdullah Güler, u presidente DSP Önder Aksakal, u presidente HUDA PAR Zekeriya Yapıcıoğlu è altri rapprisentanti di u partitu puliticu. sohbet hà fattu.

KURTULMUŞ RISPONDE À E DOMANDE DI GIURNALISTI.

Ricordendu e so dichjarazioni nantu à a nova custituzione in a sessione speciale d'oghje di l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è essendu dumandatu nantu à u calendariu di riunioni di i partiti pulitichi, Kurtulmuş hà dichjaratu ch'ellu si scontra cù tutti i partiti pulitichi chì anu gruppi in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia cum'è prestu pussibule. Dichjarà chì a prima cundizione per fà una nova custituzione hè a creazione di un clima puliticu, Kurtulmuş hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Hè di creà una piattaforma induve ognunu pò sustene sinceramente stu travagliu, senza alcun preghjudiziu. Per questu mutivu, avemu da cresce i cuntatti. I partiti andaranu in avanti è in daretu. Cum'è u presidente di u Parlamentu, tenemu in contu l'opinioni di i partiti pulitichi, sia cù gruppi sia senza, è ancu l'opinioni di l'urganisazioni non governamentali, l'università è a cumunità legale in Turchia, è assicurà chì tutti quelli chì anu un L'idea dà una cuntribuzione sincera à stu prucessu ".

Dichjarà chì e custituzioni sò testi di cunsensu naziunale, Kurtulmuş hà dettu: "Ricumandemu chì tutti presti attenzione, in particulare à u stilu, quandu si discute a nova custituzione. Speremu chì i studii custituziunali chì assicureranu l'unità è l'integrazione ùn diventeranu micca un mezzu di divisione. Per creà stu clima; Ci sforzeremu per ottene stu compitu in una bona manera, cù i metudi ghjusti è nantu à a terra ghjustu, vale à dì in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia. Questu hè u duvere di a Gran Assemblea Naziunale Turca ". disse.

Quandu hà dumandatu se una nova custituzione o un emendamentu custituziunale seria fattu, Kurtulmuş hà dettu ch'ellu ùn avia micca espressu alcuna opinione nantu à i meriti finu à avà.

Dichjarà chì a prucedura precede u principiu, Kurtulmuş hà dichjaratu chì prima di tuttu, a prucedura per a manera di fà u travagliu deve esse determinata, è chì questu hè più impurtante chè u principiu.

U Speaker TBMM Kurtulmuş hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Questu deve esse determinatu prima. Di sicuru, postu chì sò i diputati in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è i partiti pulitichi chì sò membri chì decideranu cumu serà a custituzione, un metudu chì pò esse accettatu da a maiò parte di tutti i partiti pulitichi deve esse creatu. U nostru desideriu, cum'è l'aghju espresu prima in a cena iftar in u Parlamentu, hè chì, sperendu, dopu avè presentatu questi sforzi sinceri, a custituzione serà studiata cù una majuranza assai larga in a Gran Assemblea Naziunale turca, cù una maiurità chì ùn hà micca bisognu di un referendum, vale à dì cù u sustegnu di più di 400 diputati. Sè vo chjamate questu una nova custituzione o un emendamentu custituziunale, ùn hè micca una decisione chì aghju da piglià solu. Questa hè una decisione chì deve esse fatta da i dirigenti, i funzionari, i presidenti di i partiti pulitichi, i vicepresidenti di u gruppu è i diputati in u Parlamentu. Credu chì hè prematuru di parlà di questi prima di queste riunioni. Sapemu ancu quale sò i prublemi di Turchia è cumu si risolve. "Spergu chì tutti cuntribuiscenu à stu prucessu custituziunale scacciendu e so petre da e so stivali".