U sindaco Büyükkılıç hà scontru cù l'affari di MÜSİAD

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç attribuisce un'impurtanza particulare à a cunsultazione cù l'industriali è l'imprese in Kayseri, chì face una cuntribuzione significativa à a produzzione è l'esportazioni di Turchia cum'è una basa cummerciale è industriale in u centru di l'Anatolia.

In questu cuntestu, u sindaco metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà scontru cù l'industriali è l'imprese in l'Associazione di l'Industriali Indipendenti è di l'Imprenditori (MÜSİAD) Can Presidents Kayseri Camp.

U sindaco Büyükkılıç hà assistitu à u prugramma tenutu in Erciyes Snowman Facilities, accumpagnatu da u deputatu di Kayseri di u Partitu AK Şaban Çopuroğlu, u sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar, u presidente di MÜSİAD Mahmut Asmalı è i capi di filiale precedente.

Indirizzendu i participanti quì, u sindaco metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu chì MÜSİAD Kayseri hè un grande onore è hà dettu: "Avemu avanti manu in manu, di tuttu u core, cum'è persone di a stessa preoccupazione. A nostra filiale di Kayseri hè diventata a nostra faccia attuale. "Semu una urganizazione fatta di persone chì ponu sempre esse fiducia", disse.

Dendu un missaghju d'unità è di sulidarità, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Cuntinueremu manu in manu è core à core, ghjornu è notte, per cuntinuà induve eramu partiti. Spergu chì vi sentite còmode in Kayseri. A nostra Kayseri hè una cità pianificata, sviluppata è bella. Hà campatu i tempi furtunati in quantu à a municipalità. "Benvenuti in a nostra cità, simu felici di avè voi", disse.

Dopu à i discorsi, un certificatu di donazione fattu in nome di u presidente Büyükkılıç hè statu presentatu à a fundazione orfana di MÜSİAD.