U 23 d'aprile serà un tempu pienu in İnegöl

A municipalità di İnegöl hà finitu i so preparativi per u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. U countdown hè principiatu per e celebrazioni di u 23 d'aprile pienu di sorprese. U sindaco Alper Taban, in a so dichjarazione in quantu à i prugrammi, hà invitatu tutte e persone di u distrittu à l'avvenimenti.

UN REGALO PER I CIDELLI "LIBRERIA DI SERVIZIO"

U sindaco Taban hà dettu chì celebraranu u 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà regalatu à i zitelli, in u 1920 anniversariu di a creazione di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, chì hè stata aperta u 104 d'aprile di u 23, cù Attività culurite è divertenti adattate per i zitelli in İnegöl "In parte di e nostre celebrazioni di u 23 d'aprile, avemu una sorpresa per i zitelli è i ghjovani di a nostra cità. Lunedì 22 d'aprile, à 12.30, apremu a 5a Libraria Duty di a nostra cità, chì riflette u cuncettu di biblioteca di a nova generazione. Avemu creatu una libreria chì tutti i gruppi di età ponu prufittà in u Block D, situatu in u nostru prughjettu New City Square è Living Area. "Apreremu u luni cum'è un rigalu di u 23 d'aprile à i nostri figlioli", disse.

U 23 D'APRILE SERA FESTA UNA FESTA DI GIORNU

Ricordendu chì u 23 d'aprile u Festival di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli si terrà u marti 09.30 d'aprile, cù l'urganizazione di a Direzzione di a Cultura è di l'Affari Suciali di a Municipalità di İnegöl, dopu à e cerimonie ufficiali chì cumincianu à 23 di a mattina, u sindaco Taban hà dettu: "U nostru festival, chì si terrà in u cortile di u Liceu Anatolianu Vocational è Tecnicu Dörtçelik, accuminciarà à 13.00 è cuntinuerà finu à 18.00. L'entrata à l'area di u festivale serà fatta da a porta di u giardinu nantu à a strada daretu à a statua. Quì tuttu u ghjornu; Ci saranu attelli d'arte per i zitelli, spettaculi di scena, parchi di palloncini, cuncorsi sorpresa, rigali è dolci. "Invitu tutti i nostri distretti, in particulare i nostri figlioli, à i nostri avvenimenti è apertura", disse.