U sindaco Tugay hà scontru cù i zitelli à Kültürpark

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Dr. Cemil Tugay hà assistitu à u Festival di i zitelli chì hà tenutu in Kültürpark u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì u grande capu Mustafa Kemal Atatürk hà lasciatu in eredità à tutti i zitelli di u mondu. U sindaco Cemil Tugay, chì si riunì cù e famiglie chì celebravanu a festa di i zitelli è vulianu piglià ritratti, hà dettu: "Quest'annu celebremu u 23 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia cù a Sovranità Naziunale di u 104 d'aprile. U ghjornu di i zitelli. Spergu chì questi belli zitelli avaranu ghjorni assai megliu in l'anni à vene. "Lasciate chì u nostru festival sia megliu cà u precedente ogni annu", disse.

EVENTI DI STAGE, TENDA E AREA APERTA
I zitelli di Izmir anu mostratu un grande interessu in u Festival di i zitelli, chì era urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir sottu trè temi diffirenti: palcuscenicu, tenda è spaziu apertu, è includenu parechje attività da attelli à spettaculi di magu è balli, da pupi à teatru di strada.

In l'area induve i libri sò distribuiti à i zitelli attraversu a Biblioteca Mobile, ci hè ancu un veiculu HİM è un stand, una zona d'attesa per i genitori è una tenda persa. Comu parte di u festival, i visitori sò ancu pruposti zuppa, wafers, succhi di frutta è acqua.