U viaghju di a Republica versu u futuru cù u 23 d'aprile Express!

U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà preparatu un prugramma di avvenimentu speciale, cumprese una quantità di primi, per celebrà u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli è u 104 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca cù entusiasmu per tutta a settimana.

L'avvenimenti sò stati pianificati u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cù u tema "Da u passatu à u futuru, à u seculu di Türkiye".

In u scopu di e celebrazioni di u 23 d'aprile chì anu cuminciatu oghje cù u "Giardinu Parlamentu, Giardinu di i zitelli è Festival di Scienze", u giardinu di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia serà trasfurmatu in un giardinu di i zitelli è i stand di scienza educativi è divertenti seranu aperti nantu à temi determinati. .

I premii seranu datu à i zitelli chì sò classificati in i cuncorsi in diversi rami, in avvenimenti cum'è proiezioni di filmi per i zitelli, cum'è Rafadan Tayfa, Galactic Tayfa, 23 d'aprile Concertu di Sovranità Naziunale, mapping, luci è spettaculi laser.

In parte di e celebrazioni di u 23 d'aprile, l'attività di "Giochi tradiziunali di i zitelli" hè prevista per a prima volta in u giardinu di u Parlamentu.

I zitelli piglianu un viaghju "da u stabilimentu di a Republica à u seculu prossimu" in u trenu speciale chjamatu "23 April Express", chì serà apertu cù a participazione di u Ministru di l'Educazione Naziunale Yusuf Tekin.

U cortu, accumpagnatu da una banda è cù a participazione di 3 mila studienti chì portanu bandiere turche in manu, marchjarà versu u Giardinu Naziunale di a Capitale.

In u scopu di l'attività, i premii saranu attribuiti à i studienti chì anu classificatu u più altu in u cuncorsu tematicu "Ataturk, Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli di u 22 d'aprile" urganizatu da u Ministeru u 23 d'aprile.

Inoltre, in u stessu ghjornu, l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale Turca si riuniscerà cù una "Session Special for Children". I zitelli guvernaranu a Gran Assemblea Naziunale Turca in questa sessione.

U giardinu di u ministeru serà preparatu per i zitelli

U ghjornu di l'Eid, una delegazione custituita da burocrati di u Ministeriu, rapprisentanti di i prufessori, studienti è genitori, guidata da u Ministru Tekin, visitarà Anıtkabir, l'eternu locu di riposu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk.

Tekin trasmetterà più tardi u so postu di l'uffiziu à i zitelli à l'occasione di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

Per d 'altra banda, durante e celebrazioni di questu annu, u giardinu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale serà decoratu per a prima volta è preparatu per i zitelli. U giardinu serà animatu cù numerosi avvenimenti, attelli è ghjochi tradiziunali. In più di l'attività musicali, a scienza, l'arti, l'attellu di marmura, i ghjoculi tradiziunali, i ghjoculi gonfiabili, altre sorprese seranu preparate per i zitelli.

Una copia speciale di u ghjurnale Hakimiyetimilliye per u 23 d'aprile serà ancu distribuitu à i studienti.

In più, "Giurnale Child", preparatu da u Ministeru di l'Educazione Pressa è Cunsigliu di Relazioni Pùbliche è chì cuntene l'intervista di u Ministru Tekin cù i zitelli è i missaghji speciali per u 23 d'aprile da parechji nomi, cumpresu u scientist premiatu Nobel Aziz Sancar, scuntrà i picculi invitati. di u Ministeru.

U spiritu di u Primu Parlamentu serà rinvivitu

Quist'annu, u Ministeru hà aghjustatu un novu à l'eventi in u Primu Parlamentu. In l'avvenimentu previstu u 24 d'aprile, 115 zitelli ricreanu u spiritu di a prima sessione u 23 d'aprile di u 1920 in u storicu Primu Parlamentu cù vestiti speciali. A sessione includerà i discorsi di apertura di Gazi Mustafa Kemal Atatürk è u deputatu Sinop Şerif Bey, chì hè statu elettu presidente di l'Assemblea cum'è u membru più anticu.

In u stessu ghjornu dopu meziornu, i studienti discuteranu l'avventura di 1000 anni di a nazione turca in a storia è a so visione futura in a "Sessione di u Parlamentu 2071".