Dichjarazione di greva di Lezita

Lezita hà publicatu un missaghju informativu annantu à u prucessu in corso dopu à a greva lanciata in i stabilimenti di produzzione in u distrittu Kemalpaşa di Izmir.

A dichjarazione fatta da a cumpagnia hè a siguenti:

A greva lanciata da Öz Gıda Labour Union u 7.3.2024 in a nostra fabbrica in İzmir Kemalpaşa, senza l'appruvazioni di i nostri impiegati, era inefficace; Mentre a nostra facilità cuntinueghja a produzzione à a piena capacità, ùn ci hè statu micca interruzzione in a catena di furnimentu è nisun cambiamentu in a nostra qualità è operazione.

Dopu à a decisione di greva, 3.500 di i nostri circa 168 impiegati ùn sò micca tornati à u travagliu. I nostri 3.300 impiegati cuntinuavanu à travaglià. A nostra cumpagnia, chì agisce in cunfurmità cù a lege è i rigulamenti, ùn hà impiegatu nimu per fà u travagliu di i travagliadori in greva.

Cusì; L'11.3.2024 è e date successive, inspezioni sò state realizate da u Ministeru di u Travagliu è di a Sicurezza Soziale per motivi di scioglimentu è di reclutazione di travagliadori per rimpiazzà i travagliadori chì anu fattu greva, ma hè statu cunfirmatu da l'ispettori di u Ministeru chì ùn ci era micca. tali situazioni. Stu prublema hè cunfirmata da i minuti ufficiali. In u presente casu; Quelli chì ùn anu micca fattu greva, ma si dimissioni per una certa ragione, a ritirata, u matrimoniu, ecc. 69 impiegati sò stati assuciati per rimpiazzà i 55 impiegati chì anu lasciatu u so travagliu per ragioni ghjustificate. Sta situazione pò esse cunfirmata fighjendu i registri ufficiali.

Cum'è una cumpagnia 100% lucale è naziunale, l'usu di risorse lucali hè a nostra prima priorità. Tuttavia, in u prucessu in quistione; I nostri sforzi cuntinui per truvà l'impiegati, tenendu in contu i bisogni di a forza di travagliu in a produzzione, ponu esse insufficienti per via di u locu di a nostra fabbrica. À questu puntu, per assicurà a continuità di a produzzione, i risorsi di travagliu stranieri appruvati da a Direzzione Generale di a Forza Internaziunale di u travagliu di u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Soziale sò cunsiderate cum'è una alternativa. Sta pratica realizata da u Ministeru hè un metudu utilizatu da altre imprese in u settore.

Attualmente, 37 travagliadori stranieri sò impiegati in a nostra cumpagnia, chì currisponde à solu 1% di a nostra forza di travagliu tutale. I nostri laureati universitari è u persunale di lingua straniera impiegati cù stu metudu sò attribuiti à unità tecniche è logistiche.

Cum'è Lezita, u nostru valore più impurtante hè i nostri impiegati è a prutezzione di i so diritti. Semu orgogliosi di esse trà e prime istituzioni in u nostru settore chì furnisce e migliori cundizioni à i so impiegati.