Una nova era hè cuminciata in l'apicultura di İnegöl

A municipalità di İnegöl cuntribuisce à u sviluppu di a cità in u settore di l'apicoltura, migliurà l'apicoltura è a produzzione di miele in İnegöl cù metudi è studii è tecniche più prufessiunali à a luce di a scienza, è cuntribuisce à ottene l'indicazione geografica di Blackthorn Honey specifica per İnegöl hà firmatu u protokollu "Aumentu di a Produzione attraversu u Sviluppu di l'Api è di i Prodotti Api in İnegöl è i so Villages" cù l'Associazione di Pruduttori è u Centru di Sviluppu, Applicazioni è Ricerca di l'Apicoltura UÜ. A furmazione principia in u scopu di u protocolu.

In u scopu di a furmazione, u primu di quale hè statu tenutu u luni in a sala multifunzione di u New Municipality Service Building, urganizata da a Direzzione di i servizii rurali di a municipalità di İnegöl; Hè destinatu à sviluppà l'apicultura basatu annantu à novi tecniche è metudi, è à stabilisce imprese apicole adattate per u sviluppu di tecnulugia in İnegöl è i so paesi. Mentre era statu dichjaratu chì l'apicultori seranu insignati à l'allevamentu di l'api regina è tecniche di produzzione di pappa reale è tecniche di produzzione di velenu d'api in i furmazioni da esse tenuti, hè statu ancu dichjaratu chì studii cumuni seranu realizati per elevà a razza di l'api regina specifica à İnegöl è per ottene l'indicazione geografica di u "Miele di prugnolu" di a regione İnegöl. Hè nutatu chì cun questu in mente, a furmazione continuarà cù seminarii nantu à e tecnulugia novi, l'api è i prudutti di l'api, è i pesti di l'api.

U prugramma di furmazione di 20 ghjorni hè iniziatu

Per d 'altra banda, l'apicultori in İnegöl puderanu prufittà di l'opportunità di u Centru di Sviluppu-Applicazione è Ricerca di l'Apicoltura di l'Università Uludağ. Prof. Dr. A furmazione, chì hà iniziatu sottu a tutela di İbrahim Çakmak, cuntinuerà per 20 ghjorni in totale. Cù a furmazione, i seminarii è i studii da esse realizatu; Hè destinatu à aumentà u valore di a marca di l'apicoltura İnegöl, aumentà l'opportunità è e capacità di l'apicultori, creà novi spazii di travagliu è aumentà a qualità è a qualità in a produzzione.