U presidente tedescu hè in Ankara

U presidente Erdoğan accoglie Steinmeier, chì hà fattu una visita ufficiale in Turchia à u so invitu, à u Complex Presidenziale.

Dopu à a ceremonia di benvenuta ufficiale in Beştepe, e relazioni bilaterali trà Turchia è Germania seranu discututi in tutti l'aspetti è ciò chì pò esse fattu per sviluppà più a cooperazione trà i dui paesi serà evaluatu.

Durante e riunioni, l'attacchi d'Israele à i territori palestinesi è l'ultime situazione in a regione, l'ultimi sviluppi in a guerra in corso trà l'Ucraina è a Russia, e relazioni Turchia-Unione Europea, i prublemi glubale è regiunale seranu discututi.

Dopu à a riunione bilaterale è interdelegazioni, assisterà à una cunferenza di stampa cumuna cù Steinmeier.

Dopu à a riunione, u presidente Erdoğan avarà una cena in onore di u so omologu tedescu.

À a cerimonia, u Ministru di l'Affari Esteri Hakan Fidan, u Ministru di u Tesoru è di e Finanze Mehmet Şimşek, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, u Direttore di Comunicazione Presidenziale Fahrettin Altun, u Direttore di l'Affari Amministrativi Presidenziale Metin Kıratlı, u Presidente di l'Industria di Difesa Haluk Görgün, a Sicurezza Presidenziale è U Cunsigliu Capu di Politica Estera Akif Çağatay Kılıç hà participatu ancu u guvernatore di Ankara.