Sindaco Çolakbayrakdar, "Avemu sperienze un periodu storicu cù e nostre risorse"

Dichjarà chì anu cuminciatu a stagione rapidamente, u sindaco Çolakbayrakdar hà enfatizatu chì anu aumentatu i so standard ogni ghjornu per esse una "municipalità autosufficiente" è chì sò unu di i pochi cumuni in Turchia in questu sensu.

Sottulineendu chì anu fattu una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u paese sustenendu a produzzione domestica è naziunale cù i prughjetti messi in serviziu, u sindaco Çolakbayrakdar hà dettu: "Semu diventati una municipalità autosufficiente cù l'investimenti chì avemu fattu. Producemu asfaltu cù a nostra pianta di asfaltu, chì avemu lanciatu in 2017 è hà a più alta capacità publica in Kayseri nantu à una superficie di 214 mila metri quadrati, pruducia asfaltu di classe mundiale cù a so struttura tecnologica. Offriamu una produzzione più veloce, più ecunomica è di qualità superiore cù a nostra capacità di produzzione d'asfaltu ecologica di 240 tunnellate per ora. Avemu ancu lanciatu u laboratoriu in 2020 per misurà a qualità di a produzzione di asfaltu à i standard mundiali. Producemu u materiale necessariu per l'asfaltu cù a Facilità di Produzione Aggregata chì avemu messu in serviziu l'annu passatu, è avemu salvatu assai soldi cù e 210 mila tunnellate di materiale di grava chì avemu pruduciutu in a cava. Facemu u travagliu di fresatura (rimozione di l'asfaltu di a fine di a vita) cù u veiculu di fresatura d'asfaltu, chì hè u primu è solu in Kayseri. In più di a funzione ecologica di u veiculu, facemu una grande cuntribuzione à u riciclamentu di l'asfaltu di a fine di a vita. Avemu purtatu un totale di 138 novi veiculi à u futuru di Kocasinan, 173 di i quali sò machini di custruzzione chì rispondenu à i requisiti di e cundizioni di l'età, anu caratteristiche diverse, sò amichevuli di l'ambiente è sò 322% produzzione domestica, è cusì avemu avutu. diventà capaci di fà tuttu u nostru travagliu noi stessu. In particulare in Kocasinan, avemu viaghjatu 2 km finu à quì è avemu u scopu di viaghjà 347 km più, fendu un totale di 100 km. Puderemu ancu implementà u Prughjettu di Centrale Energetica Solare. Custruiremu un altru novu stabilimentu cù una capacità di 6 MW, custruitu nantu à una superficie di XNUMX mila metri quadrati. E cità chì si distinguenu strategicamente in u mondu cù e so risorse gestionanu u so propiu destinu in u futuru. In questu sensu, i prughjetti chì realicemu per u nostru paese è a cità sò un grande investimentu è prufittu. "Semu unu di i pochi cumuni in Turchia chì furnisce tali servizii à una scala di municipalità di distrettu cù i so propri mezzi", disse.

U sindaco Çolakbayrakdar hà cunclusu e so parolle dicendu: "Cuntinuemu à investisce è pruduce servizii in tutti i spazii per u Forte è u Grande Kocasinan".