L'industria di i beni bianchi mantene stabilmente a so forza

L'Associazione Turca di Produttori di Articuli Bianchi (TURKBESD) hà fattu una valutazione di u settore in u primu trimestre di u 2024.

Sicondu l'infurmazioni spartuti da TÜRKBESD, chì include cumpagnie domestiche, internaziunali, importatori è fabricatori cum'è Arçelik, BSH, Dyson, Electrolux, Groupe SEB, Haier Europe, LG, Miele, Samsung, Versuni (Philips) è Vestel; In i primi trè mesi di u 2024, e vendite domestiche anu aumentatu da 28% cumparatu cù l'annu passatu. A diminuzione di l'espurtazioni in u settore di i prudutti bianchi hà cuntinuatu è diminuite da 5 per centu in questu periodu.

In u primu trimestre di u 2024, e vendite totali custituitu da esportazioni è vendite domestiche per sei prudutti principali ammontanu à circa 8,3 milioni di unità è anu aumentatu da 5% cumparatu cù l'annu passatu. In parallelu, a quantità di pruduzzione hè stata simile, aumentendu da 1% cumparatu cù l'annu precedente. Sicondu i dati mensili, ci hè un aumentu di 24% in a vendita domestica questu marzu cumparatu à marzu di l'annu passatu. Mentre a produzzione hè diminuita di 3 milioni di unità da 2% paragunatu à marzu di l'annu passatu, a tendenza discendente di l'esportazioni cuntinuava à u livellu di questu mese.

U presidente di TÜRKBESD, Gökhan Sığı, hà dettu: "L'industria di i prudutti bianchi di Turchia hè a più grande basa di produzzione in Europa è a seconda più grande in u mondu. A nostra industria hè un attore impurtante cù una capacità di produzzione di 33 milioni di unità è una capacità d'esportazione di 23 milioni di unità. Mentre furnisce un impiegu direttu à 60 mila persone, cumpete cù u mondu cù i so investimenti in R&D, trasfurmazioni digitale è trasfurmazioni verdi. Avemu una cullaburazione forte è esemplare cù a nostra reta di vendita è serviziu di millaie di PMI è a nostra industria ausiliaria, di quale simu fieri. "Grazie à stu forte ecosistema chì avemu creatu, cuntinuemu à esse una forza motrice impurtante in a crescita di l'ecunumia turca", disse.

Nutendu chì e vendite totali di vendite d'esportazione è domestiche per sei prudutti principali ammontanu à circa 8.3 milioni di unità, aumentendu di 5% in paragunà à l'annu passatu, Sığın hà dettu chì e pratiche chì rendenu a compra difficiule portanu u risicu di contrazzione in u mercatu domesticu.

Rimarchendu chì e pratiche cum'è a riduzione di u numeru di pagamenti di carte di creditu è ​​l'aumentu di i tassi d'interessi è di cumissioni di prestitu, chì sò stati à l'agenda recentemente, ponenu un risicu per u mercatu domesticu, Sığa hà dettu: "Una diminuzione ulteriore di u limitu di 10 rate à chì i prudutti bianchi utilizati per una media di 12-9 anni sò attualmente sottumessi anu un impattu negativu nantu à u latu di u cunsumadore. " . Sta situazione porta à una cuntrazzioni di u mercatu domesticu. "Questu porta à u primu pianu u deterioramentu di a struttura di produzzione è di l'impieghi per l'industria di i prudutti bianchi, chì cumpensà e difficultà scontri in l'esportazioni cù u putere di u mercatu domesticu", disse.