23 d'aprile Messaghju di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli da u presidente di u distrittu CHP Keşan Çakır

U presidente di u distrettu Çakır hà inclusu e seguenti dichjarazioni in u so missaghju chì indicanu u significatu è l'impurtanza di u ghjornu: "A Gran Assemblea Naziunale di Turchia, chì hè u simbulu di a nostra sovranità è indipendenza naziunale, hè stata stabilita u 23 d'aprile di u 1920, sottu a presidenza di u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk. Da sta data, a nostra nazione hà determinatu u so propiu destinu, è u nostru paese hà pigliatu u so postu trà i paesi rispettati di u mondu cun una vulintà naziunale chì hà superatu tutte e difficultà.

Tutti i citadini di u nostru bellu paese anu uguali diritti è rispunsabilità. Nimu hè superiore à l'altru; Tutti sò una parte cumuna di a vulintà naziunale. U centru di sta vuluntà hè a Gran Assemblea Naziunale di Türkiye, chì riflette u mandatu chì hà ricevutu da a nostra nazione. In questu cuntestu, hè u duvere di a Gran Assemblea Naziunale Turca, chì hè custituita principarmenti da i rapprisentanti di a nazione, per prutege i diritti è e libertà di i nostri citadini, per sviluppà u statu demucraticu, seculare, suciale di dirittu è per assicurà chì u nostru paese s'alza sopra à u livellu di a civilizazione cuntempuranea.
Per d 'altra banda, u ghjornu di fundazione di a nostra Assemblea, chì hà rottu e catene di cattività è occupazione, hà liberatu u nostru pòpulu, è hè u simbulu di a sovranità ottenuta da a nazione cù u so sangue è a so vita, hè stata rigalata à i zitelli è à e novi generazioni. u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk stessu. Stu rigalu hè un simbulu di a rispunsabilità senza fine di a Gran Assemblea Naziunale Turca versu u nostru paese. Dunque, l'eredità più preziosa chì lasciaremu à i nostri figlioli hè una Turchia libera è ghjustu.
Cù sti sentimenti è pinsamenti, in u 104th anniversariu di a creazione di a Gran Assemblea Naziunale Turca, cummemuremu rispettuosamente i nostri eroi, martiri è veterani chì sacrificanu a so vita per l'indipendenza è a libertà di a nostra nazione, in particulare u Gran Atatürk, è celebremu u 23. April Suvranità Naziunale è Ghjornu di i zitelli di a nostra amata nazione, induve a faccia di ogni zitellu surrisu è u so core hè pienu d'amore "Vogliu una Turchia calda".