I zitelli anu godutu a festa à u massimu cù u Festival di i zitelli di u 23 d'aprile

U Festival di u 23 d'aprile, urganizatu da a municipalità di Nevşehir à l'occasione di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, hè statu tenutu in Cappadocia Culture and Art Center. Quì, i funzionari di a Direzzione di a Cultura è di l'Affari Suciali di a Municipalità di Nevşehir anu servitu rinfreschi è distribuitu rigali à i zitelli chì sò ghjunti cù e so famiglie per u festival, chì hà cuminciatu à meziornu.

I zitelli anu vistu cun interessu l'Hacivat Karagöz Musical, spettaculi d'illusioni, è spettaculi di Ege è Gaga preparati per elli, è gudiri l'alegria di a festa participendu à cuncorsi premiati.

I zitelli anu ancu mostratu un grande interessu in u sindaco Rasim Arı, chì hà participatu à u festival è hà spartutu a felicità di i zitelli. U sindaco Arı hà felicitatu a festa di i zitelli cù quale hà pigliatu ritratti.

U sindaco Rasim Arı hà poi visitatu i quartieri cù l'autobus di u 23 d'aprile, chì era preparatu apposta per u ghjornu.

Arı, chì hè statu accoltu cun grande entusiasmu in i quartieri chì hà visitatu cù u so propiu autobus, hà distribuitu rigali à i zitelli ancu quì.

President Bee; "Hè una grande felicità è orgogliu per noi di sparte l'eccitazione è l'entusiasmu di i nostri figlioli à l'occasione di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. Cù sti sentimenti è pinsamenti, commemorate Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u Fundatore di a nostra Republica è a Gran Assemblea Naziunale Turca, i so cumpagni d'arme, i nostri amati martiri è veterani, cun gratitudine, abbracciamu tutti i nostri figlioli, chì sò a guaranzia di i nostri avvene, cun amore, è spergu chì a festa vi purterà a pace è a felicità à tutti i zitelli in u mondu, April 23 National "I celebrate Sovereignity è Ghjornu di i zitelli." disse.