CSO hà pigliatu a scena per Denizli People

U 23 d'aprile di a Municipalità Metropolitana di Denizli, a celebrazione di a Sovranità Naziunale è di a Ghjurnata di i zitelli cuntinueghja cun entusiasmo. In questu cuntestu, u Concertu di Musica di Film di l'Orchestra Sinfonica Presidenziale (CSO) hè statu tenutu à u Centru di Cungressu è Cultura di a Municipalità Metropolitana. U guvernatore di Denizli Ömer Faruk Coşkun, u sindaco di a municipalità metropolitana Bülent Nuri Çavuşoğlu, u vicepresidentu di u Cunsigliu di a municipalità metropolitana Ali Marım, invitati è migliaia di residenti di Denizli anu assistitu à l'avvenimentu. Mentre CSO, direttu da u Conductor Cemi'i Can Deliorman, affascinava l'audienza cù i so spettaculi, induve parechje colonne sonore di filmi cum'è Star Wars, Gladiator, Harry Potter è Mission Impossible, l'invitati applaudiavanu l'artisti per un bellu pezzu à a fine. di u cuncertu.

Una festa cum'è nimu in u mondu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Bülent Nuri Çavuşoğlu, hà ringraziatu l'artisti CSO è l'audienza per a so participazione è hà dettu: "Cù u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, sperimenteremu di novu una di e vacanze uniche in u mondu. U 23 d'aprile hè quellu bellu ghjornu chì hè stata aperta a Gran Assemblea Naziunale Turca, chì u nostru paese hà iniziatu u so viaghju versu a demucrazia, a libertà è una vita pacifica in u futuru. "U fattu chì Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì ci hà rigalatu stu bellu paese, presenta sta festa à i nostri figlioli, ci hà dimustratu una volta di più ciò chì hè veramente un geniu è una pruspettiva", disse.

"Ataturk hà affidatu stu paese à i ghjovani"

Enfatizendu chì questi ghjorni speciali ùn sò micca ereditati da elli, ma sò stati affidati à i zitelli, u presidente Çavuşoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Gazi Mustafa Kemal Atatürk ùn hà micca affidatu stu paese à sindaci, presidenti, ministri, guvernatori, sottosecretarii o altri. Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà affidatu stu paese à i ghjovani. Cum'è rapprisentanti chì crèdenu in stu mottu, vulemu scuntrà in Denizli, una Turchia induve i nostri ghjovani campanu una vita pacífica, ùn si preoccupa micca di u so avvene, è ùn lascianu micca a bella geografia di u nostru paese è sognu di un'altra geografia. Dopu u discorsu, u guvernatore Coşkun è u sindaco Çavuşoğlu anu prisentatu una placca à u capu Cemi'i Can Deliorman in memoria di u ghjornu.