Luce verde da Tugay à Göztepe

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Cemil Tugay hà scontru cù i picculi atleti di u Göztepe Sports Club u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, chì u Gran Leader Gazi Mustafa Kemal Atatürk lasciò in eredità à tutti i zitelli di u mondu. I zitelli anu mostratu un grande interessu in u presidente Tugay, chì hà assistitu à u Festival di i zitelli urganizatu da Göztepe Sports Club è Göztepe Sports and Education Foundation in İnciraltı Sports Facilities.

U sindaco Tugay hà avutu ancu mumenti piacevuli cù i zitelli in l'eventu, chì hà permessu à i zitelli di mostrà i so talenti è sperimentà l'eccitazione di u 23 d'aprile. Decine di zitelli nantu à u campu di football corse versu u presidente Tugay è l'abbrazzanu. U presidente Tugay, chì hà participatu ancu à l'attività di l'altri rami in u campu, hà culpitu u mira sparendu una freccia. U sindaco Tugay, chì hà ancu vistu i spettaculi di ballu in u scopu di l'avvenimentu, hà dettu: "Sò assai piacevule è felice. Ogni zitellu chì vecu felice oghje hè una fonte separata di felicità per mè. Perchè oghje hè a so festa. Ci sò avvenimenti in parechje parte di Izmir oghje. "Una urganizazione assai speciale hè stata urganizata quì", disse.

"Seraghju cun voi"
Attuendu l'attenzione à u sustegnu chì deve esse datu à i club sportivi, u sindaco Tugay hà dettu: "Sò u sindaco di tuttu Izmir. Tutti sò preziosi per mè. Spergu chì Göztepe diventerà campioni sta settimana è avanzà à a Super League. Karşıyaka Va à i Play-Offs. Pensu chì serà una bona stagione per i nostri dui clubs. Credu chì Altay hà ancu risuscitatu. Cum'è u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, susteneraghju tutti i club di Izmir. "Ognunu di elli hè individualmente preziosu per mè", disse.