Ci hè stata una obiezione in u Türkiye Cycling Tour, u vincitore hà cambiatu!

I primi chilometri di a corsa sò stati passati cum'è un gruppu. Ancu s'ellu ci era minuri tentativi di scappata, sò stati rapidamente chjappi cù u pelotonu. I tentativi di scappata à i chilometri 18 è 33 ùn anu micca datu risultati. U tunnel di Göçek hè statu passatu in massa.

L'atleta di Beykoz Belediyespor Samet Bulut, chì hà ottenutu un grande successu in a tappa Kemer-Kalkan è hà guadagnatu u dirittu di portà a Jersey Rossa, cumpete in a tappa Fethiye-Marmaris.

Mentre ch'ellu hà cuminciatu à purtà a so maglia, curria cù una strategia cumpleta per piglià i punti da a categuria 3 di a tappa è cunsulidà u so postu. U scopu era di cullà quant'è più punti pussibuli è assicurà u swimsuit prima di a tappa di l'arrampicata in u Monti Spil.

RISULTATI SPRINT BONUS GATE

Quandu 69.9 chilometri eranu passati, a porta di bonus sprint hè stata lasciata.
I seguenti atleti anu spartutu i primi trè posti:

1-Filippu Conca (Q.36.5)
2- Konrad Czabok (Mazowsze)
3-Smith Willem (Gloria Chine)

VELOCITÀ MEDIA 4 KILOMETRI

Mentre chì quasi 2 ore di tappa sò passati, hè statu infurmatu chì i ciclisti pedalavanu à una vitezza media di 43.3 chilometri durante stu periodu.

RISULTATI BONUS BONUS TURCHESI

À u chilometru 97, a porta di bonus Belleties of Türkiye hè stata passata. I seguenti atleti anu spartutu i primi 3 posti:

1- Konrad Czabok (Mazowsze)
2-Antonie Berlin (Bike Aid)
3-Smith Willem (Gloria Chine)

A diffarenza di tempu trà u pelotonu è u gruppu di fuga quandu passava a porta di bonus hè stata data cum'è 1 minutu è 15 seconde.

CLIMBING BONUS GATE RISULTATI

À 116.7 chilometri, a porta di bonus di scalata, chì dà punti da a categuria 3, hè stata passata. Sicondu i risultati di a porta, ùn ci era micca prublema chì hà attivatu u swimsuit di Samet Bulut. Eccu i risultati:

1-Filippo Conca (Q36.5)
2-Antonie Berlin (Bike Aid)
3-Burak Abay (Spor Toto)

Dopu passatu u cancellu, solu Filippu Conca ferma in u gruppu di fronte. Peleton cuntinueghja a corsa in massa. Prima di a seconda porta, Samet hà bisognu di mantene una pusizione assai bona per ottene punti.

A SEGUNDA PORTA DI SCAMPATA HA PASSATU

À u chilometru 144.7 di a tappa, a seconda porta di scalata, chì dà punti da a categuria 3, hè stata passata. Samet hà fattu una corsa veramente strategica è hà qualificatu per portà a Jersey Rossa in a tappa Marmaris-Bodrum di dumani. A scena nantu à a seconda scalata era a siguenti;

1-Lander Loockx (TDT-Unibet)
2-Victor Langelotti (Burgos)
3-Marco Tizza (Bingoal)

UNA OBJECTION VINTU À A FINITURA È U RISULTU CAMBIAT

Alors que le peloton entrait en masse à l'arrivée, quand il a été déterminé que Danny Van Poppel avait commis une faute en franchissant la ligne dans les derniers mètres, le vainqueur de l'étape a été changé et à la suite de l'objection, Giovanni Lonardi Polti Kometa Team hè statu dichjaratu u vincitore.

Giovanni Lonardi da Polti Kometa Team hà vintu u Jersey Turquoise sponsorizatu da Spor Toto, chì hè datu à u capu di a classificazione generale. L'atleta belga hè statu datu a so maglia da Emin Müftüoğlu, presidente di a Federazione Turca di Ciclismo.

Giovanni Lonardi di a Polti Kometa Team hà vintu u Maillot Vert sponsorizatu da Mosso, chì hè datu à u capu di a classificazione à punti. U direttore provinciale di a Ghjuventù è Sport Muğla Açıkbaş hà vistutu l'atleta in u so swimsuit.

Samet Bulut da a squadra di a municipalità di Beykoz vincìu a Jersey Turchia di l'Airlines Red, chì hè datu à u capu di a classe King of the Mountains. Emin Müftüoğlu, presidente di a Federazione Turca di Ciclismo, hà presentatu u swimsuit à l'atleta.